yellow ledbetter Skrevet 16. september 2017 Del Skrevet 16. september 2017 Jeg er mildt sagt dautrøtt for tida. Sover når jeg skal og like mye som vanlig, uten å våkne eller surre om natta, så jeg skjønner egentlig ingenting. Ingen problem med verken å sovne eller våkne, men jeg går liksom i svime hele dagen. Alle blodprøver var fine for et halvt år siden. Jeg spiser sunt og tar tran og full pakke, so what liksom? Så vidt jeg har klart å google meg fram til, skal ikke det å være kronisk trøtt være en kjent bivirkning av Ritalin (som jeg har brukt en god stund), og ellers bruker jeg ikke annet enn vanlige allergimedisiner som jeg har gått på i mange år. Hm. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2017 Del Skrevet 16. september 2017 2 timer siden, yellow ledbetter skrev: Jeg er mildt sagt dautrøtt for tida. Sover når jeg skal og like mye som vanlig, uten å våkne eller surre om natta, så jeg skjønner egentlig ingenting. Ingen problem med verken å sovne eller våkne, men jeg går liksom i svime hele dagen. Alle blodprøver var fine for et halvt år siden. Jeg spiser sunt og tar tran og full pakke, so what liksom? Så vidt jeg har klart å google meg fram til, skal ikke det å være kronisk trøtt være en kjent bivirkning av Ritalin (som jeg har brukt en god stund), og ellers bruker jeg ikke annet enn vanlige allergimedisiner som jeg har gått på i mange år. Hm. Felleskatalogen oppgir sedasjon som en mindre vanlig bivirkning av ritalin. Men hvis du har gått på dem mye lengre enn du har vært trøtt, så er det jo en lite sannsynlig årsak. Anonymkode: ed38d...e06 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yellow ledbetter Skrevet 17. september 2017 Forfatter Del Skrevet 17. september 2017 Nettopp. Det tror jeg også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.