Gå til innhold

Tok 1g paracet og 15mg sobril, er det greit å ta mer?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tok 1g paracet og 15mg sobril for under 1 time siden, er det greit å ta 1g paracet til? 

Anonymkode: 8f075...ee3

Mente å skrive om det er greit å ta 1g paracet og 15mg sobril til... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Farlig er det neppe. Blir mye Sobril da...

Anonymkode: d5235...fba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke greit å ta 1g Paracet så tett oppi hverandre. Skal gå minimum 4 timer mellom hver dose (har jeg lært). Paracet er ikke bra for leveren, kan fort bli for mye paracetamol for den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, emilie321 skrev:

Det er ikke greit å ta 1g Paracet så tett oppi hverandre. Skal gå minimum 4 timer mellom hver dose (har jeg lært). Paracet er ikke bra for leveren, kan fort bli for mye paracetamol for den.

Hva med sobril da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva med sobril da?

Nå er ikke jeg lege, tør  ikke råde deg til noe jeg ikke vet sikkert. Kan du ikke vente til neste gang du tar paracet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så mange som har erfaring med bruk av sobril her inne bør vel vite om det er ok å ta en dose på 30 mg i løpet av en kveld?

Anonymkode: 3e793...e94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty

Du dør ikke av å ta 30 mg sobril. Det tilsvarer vel ikke en 1mg med rivotril engang. Sånt er lite giftig. Bakdelene er att man venner seg til å øke og øke, og da trenger man stadig mer for effekt. Store doser gir risk for avhenginghet dersom de tas hver dag. Men det er langt før du er dit, med 30 mg sobril.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...