Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Plagen er en irritasjon ienden av urinrøret

Forhistorie.

Min venninne fikk sopp to ganger på rad etter nærkontakt, og dermed ble jeg anbefalt å ta en diflucan kur også for å være sikker. Etter en uke tok jeg også å brukte Canesten krem på utsiden og ved åpningen av urinrøret. Etter noen dagers bruk dukket 5 små sopp opp under forhuden.

Etter enda et legebesøk fikk jeg dermed daktakort krem . Denne smørte jeg kun under forhuden, og den fjernet disse prikkene på forhuden. Jeg smurte ikke åpningen siden jeg ikke viste om den ville irritere huden mer. Men nå. En uke etter, har jeg fortsatt en irritasjonen i urinrøret. Og pga denne smerten går jeg oftere på do. Smerten kommer og går, og er for det meste i de siste 2-3 cm. av urinrøret ( ved at jeg klemmer på den.

Åpningen er også litt rød, men ellers er det ingen andre visuelle tegn. 2 Clamydia prøver har vært negative, og en urinprøve bekreftet at det ikke var en bakteriell infeksjon. Smerten kom samtidig med soppen.

Spørmålet er dermed om sopp kan gro inni urin-røret?

Og hva er årsaken til denne irritasjonen. Etter at soppen på utsiden er borte, er kun denne irritasjon igjen. Fucidin salven hjelper litt.

Takk for hjelpen, hilsen qrs-

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/42295-urinveis-irritasjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...