AnonymBruker Skrevet 20. september 2017 Del Skrevet 20. september 2017 ?? Anonymkode: 87dec...d84 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xtra Skrevet 20. september 2017 Del Skrevet 20. september 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: ?? Anonymkode: 87dec...d84 Man behøver ikke å ha dårlig blodsirklasjon fordi man blir kald på "ekstremitetene" om man sitter stille, det er rett og slett vanlig. Å bevege seg hjelper naturlig nok på blodsirkulasjonen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2017 Del Skrevet 20. september 2017 1 time siden, Xtra skrev: Man behøver ikke å ha dårlig blodsirklasjon fordi man blir kald på "ekstremitetene" om man sitter stille, det er rett og slett vanlig. Å bevege seg hjelper naturlig nok på blodsirkulasjonen. Jeg er grisekald på føttene. Dagen min er dog veldig slapp, å gå til kjøkkenet er aktiviteten. Kan det være relatert til fysisk aktivitet, og isåfall hvordan? Anonymkode: 87dec...d84 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xtra Skrevet 20. september 2017 Del Skrevet 20. september 2017 Deg igjen, ja. Ja, det er relatert til fysisk aktivitet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2017 Del Skrevet 20. september 2017 6 minutter siden, Xtra skrev: Deg igjen, ja. Ja, det er relatert til fysisk aktivitet. På hviljen måte? Om jeg trener så økes pulsen der og da, men den er vel tilbake på normalen så fort jeg tar en dusj eller slik, eller? Anonymkode: 87dec...d84 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.