stjernestøv Skrevet 25. september 2017 Del Skrevet 25. september 2017 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2017 Del Skrevet 25. september 2017 26 minutter siden, stjernestøv skrev: Virker mer som han har en skrue løs, eller er på drugs. Anonymkode: 22581...361 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 25. september 2017 Forfatter Del Skrevet 25. september 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Virker mer som han har en skrue løs, eller er på drugs. Anonymkode: 22581...361 Jeg tror han har "våknet opp". Hurra for Jim 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gargamel Skrevet 25. september 2017 Del Skrevet 25. september 2017 Kanskje har han en skrue løs. Kanskje er det et slags kunstnerisk "statement". Jeg synes denne videoen av Jim Carrey er mer interessant. I mine øyne ser det ut sim ham har et ekte talent for å male, men jeg er ikke nien kunstkjenner. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 25. september 2017 Forfatter Del Skrevet 25. september 2017 22 minutter siden, Gargamel skrev: Kanskje har han en skrue løs. Kanskje er det et slags kunstnerisk "statement". Jeg synes denne videoen av Jim Carrey er mer interessant. I mine øyne ser det ut sim ham har et ekte talent for å male, men jeg er ikke nien kunstkjenner. Wow for noen bilder. Han er virkelig spirituell 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2017 Del Skrevet 25. september 2017 Har ikke han en sånn ny film på gang er vel et PR stunt for å få flere til å gå å se den tipper jeg (har ikke satt meg inn i saken, kun spekulasjoner) Anonymkode: c62ff...d31 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 25. september 2017 Forfatter Del Skrevet 25. september 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har ikke han en sånn ny film på gang er vel et PR stunt for å få flere til å gå å se den tipper jeg (har ikke satt meg inn i saken, kun spekulasjoner) Anonymkode: c62ff...d31 Å? Nei har alltid visst at han var spesiell 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2017 Del Skrevet 25. september 2017 1 time siden, stjernestøv skrev: Jeg tror han har "våknet opp". Hurra for Jim Hvis du ser på hvordan han snakker og oppfører seg virker han helt bortkommen og forvirret. Anonymkode: 22581...361 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 25. september 2017 Forfatter Del Skrevet 25. september 2017 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du ser på hvordan han snakker og oppfører seg virker han helt bortkommen og forvirret. Anonymkode: 22581...361 Det syns ikke jeg, han virker årvåken. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.