Gå til innhold

Zeldox

Victoriaothilie

Anbefalte innlegg

Victoriaothilie

Jeg har nå gåt på zeldox i en og en halv måned. Etter oppstar har jeg gått ned 6 kg og har svært dårlig matlyst. Jeg kjenner ingen sultfølelse ( en sjelden gang kjenner jeg ). Jeg blir kvalm når maten kommer til munnen min og maten vokser inni munnen også. Blir også fort svimmel

Foreksempel på 7 dager har jeg spist 2 måltider + noen mariekjeks.

er det flere som opplever dette ved zeldox?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat det fenomen du beskriver har akkurat inntrådt for meg de seneste dagene Intens kvalme av alt og ingenting. Pluss en verkende skulder som ikke gir seg og armer som ingenting tåler lenger.( men jeg er snart 62 år og du høres yngre ut)

Men dette har aldri skjedd meg før verken med erstatningsproduktet for zeldox eller uten i de seneste ti eller tolv år.

Jeg ble forespeilet vektnedgang da jeg byttet til zeldox som var så dyrt at de har et erstatningsprodukt med de samme virkestoffene ziprasidon. Min vekt gikk bare opp og nå orker jeg ikke å gå trinnet opp på vekten lenger en gang. 

Tror det har med media å gjøre blant anna.

Det er forferdelig mye trist og leit å høre i dag. Pluss at min mor ikke er særlig bra akkurat nå.

Alt som skjer i verden er kommet oss mye nærmere med mediene i dag enn før. 

Ikke lett å vite hva man skal tro om den medisinen er hva jeg synes.

Man bør ta det opp med sin  lege. Man bør ikke gjøre store forandringer i sin situasjon uten i samråd med lege som man føler tillit til. Noe jeg vil jeg gjøre ved første anledning.

Viktig å være snill med seg selv og ta vare på seg selv.

God bedring😊

Anonymkode: 28c04...13c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Victoriaothilie skrev:

Jeg har nå gåt på zeldox i en og en halv måned. Etter oppstar har jeg gått ned 6 kg og har svært dårlig matlyst. Jeg kjenner ingen sultfølelse ( en sjelden gang kjenner jeg ). Jeg blir kvalm når maten kommer til munnen min og maten vokser inni munnen også. Blir også fort svimmel

Hvis du sliter med å spise den mengden mat du er vant til og på grunn av det går ned i vekt, må du prøve å gjøre de måltidene du inntar mer kaloririke. Du må også sørge for å få i deg nok proteiner for å bevare muskelmasse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Victoriaothilie skrev:

Fikk mindre appetitt men drakk alkohol når jeg gikk på zeldox, de funket ikke på meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...