Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Zirine

18

• Holmes

5

• Melaisa

4

• naiv

4

Mest aktive i denne tråden

Gratulerer. Du har jo vært kjempeflink. Røyksuget kommer nok til å sitte i en stund, men det blir lettere og lettere å motstå. Når du har vært uten røyk så lenge så er det jo bare dumt å begynne igjen, og du vil vel neppe være dum :)

Jeg tror man bare må innstille seg på å ha røyksug i mange år - ikke hele tiden, men ganske ofte.

Neida, jeg tror jeg skal klare meg nå - føler meg ganske sikker på det. Zyban hjalp meg de første par ukene - og de ukene var i grunnen mest kritisk. Nå tenker jeg ikke på røyk mer enn et par ganger om dagen - og det er ikke ille :)

Jeg tror man bare må innstille seg på å ha røyksug i mange år - ikke hele tiden, men ganske ofte.

Neida, jeg tror jeg skal klare meg nå - føler meg ganske sikker på det. Zyban hjalp meg de første par ukene - og de ukene var i grunnen mest kritisk. Nå tenker jeg ikke på røyk mer enn et par ganger om dagen - og det er ikke ille :)

Så flott!

Jeg synes du har vært kjempeflink, til og med klart deg på fest. Det blir nok den verste bøygen om jeg klarer å gjennomføre dette.

Bruker du noe nå, eller er du helt nikotinfri?

Keep up the good work!

Så flott!

Jeg synes du har vært kjempeflink, til og med klart deg på fest. Det blir nok den verste bøygen om jeg klarer å gjennomføre dette.

Bruker du noe nå, eller er du helt nikotinfri?

Keep up the good work!

Ja, jeg lurte litt på hvordan det skulle gå på fest - tidligere røyka jeg minst 40 når jeg var ute - men det gikk fint. Jeg blei mindre sjuk dagen derpå også ;)

Jeg brukte Zyban de første 2,5 ukene - men møtte veggen, ble skikkelig deprimert. Men det var bedre å være deprimert og slutte å røyke, så jeg holdt ut til jeg kjente at røyksuget hadde sluppet det verste taket.

Nå bruker jeg ingenting. Har aldri følt at sånn plaster eller tyggis har funket på meg.

Annonse

Mmm. Fortsatt meget imponert. Hvor mye har dere gått opp i vekt nå da?

Du ble selvsagt misunnelig... Denne gangen har jeg ikke gått opp mer enn 15-20 kg. Ikke verst???

Spøk til side. Den siste uken har jeg vært syk med svært dårlig appetitt så det har vel utlignet det hele. Foreløpig.

Mmm. Fortsatt meget imponert. Hvor mye har dere gått opp i vekt nå da?

Zyban gjør at du ikke bare mister røyksuget - du mister også apetitten. Jeg hadde aldri prøvd ellers - sist jeg slutta (var røykfri i 8 månder) la jeg på meg 8 kilo. Det irriterte meg - og jeg begynte å røyke igjen.

Denne gangen har jeg ikke lagt på meg - hva Holmes har gjort aner jeg ikke.

Du ble selvsagt misunnelig... Denne gangen har jeg ikke gått opp mer enn 15-20 kg. Ikke verst???

Spøk til side. Den siste uken har jeg vært syk med svært dårlig appetitt så det har vel utlignet det hele. Foreløpig.

Misunnelig? Jeg? Laaaaangtifra. Jeg røyker og koser meg, jeg. Stinker gjør jeg også.

Annonse

Misunnelig? Jeg? Laaaaangtifra. Jeg røyker og koser meg, jeg. Stinker gjør jeg også.

Jeg kosa meg også med røyken. Hadde ikke planer å slutte egentlig - men så fikk jeg sånn ufattelig hoste og hosta blod. Blei skikkelgi redd og var overbevist i 15 min om at jeg hadde fått kreft.

Kreft har jeg ikke fått, men nå må jeg bruke astmamedisin. Prisen ble liksom litt for høy.

Nå drikker jeg desto mer rødvin :)

Zyban gjør at du ikke bare mister røyksuget - du mister også apetitten. Jeg hadde aldri prøvd ellers - sist jeg slutta (var røykfri i 8 månder) la jeg på meg 8 kilo. Det irriterte meg - og jeg begynte å røyke igjen.

Denne gangen har jeg ikke lagt på meg - hva Holmes har gjort aner jeg ikke.

Ok da. Så er jeg vel litt misunnelig .

Jeg må få meg Zyban. Ikkerøyker høres ille ut. Slank ikkerøyker går nå enda an. ;-)

Du biter ikke mennesker eller dyr? :-)

De gangene jeg har sluttet å røyke ble jeg utålmodig og sint.

Jeg knurrer og brøler - kanskje filer neglene litt, men biter ikke :)

Forøvrig er sinne en helt kurant følelse - folk skal slutte å være så redd for å bli litt sint og man skal slutte med å forvente at folk skal oppføre seg strømlinjeformet.

Strømlinjeformet er sinnsykt kjedelig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...