AnonymBruker Skrevet 28. september 2017 Del Skrevet 28. september 2017 Symptomene mine kommer ved høye lyder, som skyldes en vannhendelse ifjor, siden da har dette vært. Som når jeg har veldig høy lyd, så kjenner jeg ubehaget i venstre øret, når jeg våkner på morgenen, så kjenner jeg det, når noen hamrer, så kjenner jeg det, og når jeg skriker høyt, så kjenner jeg det. Er vel noe med øretrompeten. Anonymkode: 49783...dc0 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2017 Del Skrevet 28. september 2017 Synspunkter? Anonymkode: 49783...dc0 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
påskelilje Skrevet 29. september 2017 Del Skrevet 29. september 2017 Ta det opp med legen neste gang du skal dit. Hvis det bare er ekkelt, og ikke smertefullt, så hadde nok ikke jeg giddet å gå til legen bare for det. Men smerter i øret er veldig vondt, så da bør du til legen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.