Blomsterfluen Skrevet 5. oktober 2017 Del Skrevet 5. oktober 2017 jeg spurte xyzprinter firmaet om dette: "do the xyz 3d scanner work on computers who not have intel prosessor, but have amd prosessor?" så fikk jeg dette svaret: Hi. Thank you for the question! Unfortunately, the 3D scanner must work on computer which is using intel prosessor. The amd prosesser is not working. For your reference!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andreaswell Skrevet 5. oktober 2017 Del Skrevet 5. oktober 2017 Ja, kjempesint (ironi). Just relax 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maggie55 Skrevet 5. oktober 2017 Del Skrevet 5. oktober 2017 Alle forstår ikke helt tror jeg bare. 😊 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 5. oktober 2017 Del Skrevet 5. oktober 2017 13 timer siden, Blomsterfluen skrev: jeg spurte xyzprinter firmaet om dette: "do the xyz 3d scanner work on computers who not have intel prosessor, but have amd prosessor?" så fikk jeg dette svaret: Hi. Thank you for the question! Unfortunately, the 3D scanner must work on computer which is using intel prosessor. The amd prosesser is not working. For your reference!!! Nei, ingenting i mailen tyder på at de er sinte på deg. Det som kan forvirre litt, er bruken av utropstegn etter den siste setningen. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomsterfluen Skrevet 5. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2017 2 minutter siden, frosken skrev: Nei, ingenting i mailen tyder på at de er sinte på deg. Det som kan forvirre litt, er bruken av utropstegn etter den siste setningen. ok. jeg trodde han var sinna når han brukte de utropstegnene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.