Gå til innhold

Fjerning av vorter


Skoging01

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har et lite problem. Jeg har fått vorter rett over min kjønnsorgan, ca 1 cm over understellet. Men jeg kvier meg for å gå til en mannlig lege da jeg gjerne vil fjerne den. Og ikke kan man fryse det for da vil det gjøre veldig vondt. Alternativ blir vel å få gjort det på sykehus.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 timer siden, Skoging01 skrev:

Hei, jeg har et lite problem. Jeg har fått vorter rett over min kjønnsorgan, ca 1 cm over understellet. Men jeg kvier meg for å gå til en mannlig lege da jeg gjerne vil fjerne den. Og ikke kan man fryse det for da vil det gjøre veldig vondt. Alternativ blir vel å få gjort det på sykehus.

 

Jeg antar at du er en mann ut fra måten du skriver på (det er vel ingen kvinner som kaller kjønnsorganet sitt for understellet?) og helt ærlig - du overdriver. Kom deg til legen, han har en pikk selv, det tar noen sekunder å fryse bort vorta og det er slett ikke "veldig vondt". Du bruker ikke sykehusressurser til dette etter min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kanuttius

Jeg har fryst to "føflekker" der nede pluss under armen, slike som stikker ut. De kaller det ekstra brystvorter  (tok en på magen og da sa legen det).

Jeg tok mine på en laserklinikk og det gjorde ikke vondt, bare litt kaldt, og var ikke så flaut som jeg trodde det skulle bli heller. I samme slengen tok jeg en føflekk i ansiktet med laser og det var heller ikke vondt, jeg måtte sitte 100 stille og det var ikke så lett.

Anbefaler å bruke en laserklinikk. Deres utstyr er sterkere enn hva fastlegen bruker til frysing så det går fortere og sjansen for at vortene kommer tilbake er mindre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...