AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 Del Skrevet 7. oktober 2017 Alt jeg har i hus er 5 mg sobril og 7,5 mg imovane. Er det uproblematisk å ta dette sammen for å få litt ro og sove i natt? 1000 takk for svar. Anonymkode: d5738...670 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caprioli Skrevet 7. oktober 2017 Del Skrevet 7. oktober 2017 Hei! Jeg er ingen lege, men både min egen erfaring og Internett forteller at det skal gå bra: Sobril er et anxiolytikum som gjerne benyttes ved angst og uro, og i noen tilfeller for å bedre søvn. Imovane er et hypnotikum som brukes for å få hjelp til selve innsovningen, og har kortere halveringstid enn sobril. En kombinasjon av disse kan derfor virke positivt inn på søvnen din. Vi anbefaler dog at du tar kontakt med din fastlege, eller lege som foreskriver disse medisinene til deg, slik at han/hun kan gi deg råd og veiledning om hvordan du kan få best mulig nytte av disse preparatene. http://www.rustelefonen.no/2015/10/imovane-5-mg-og-sobtil-10-mg/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 Del Skrevet 7. oktober 2017 2 minutter siden, Caprioli skrev: Hei! Jeg er ingen lege, men både min egen erfaring og Internett forteller at det skal gå bra: Sobril er et anxiolytikum som gjerne benyttes ved angst og uro, og i noen tilfeller for å bedre søvn. Imovane er et hypnotikum som brukes for å få hjelp til selve innsovningen, og har kortere halveringstid enn sobril. En kombinasjon av disse kan derfor virke positivt inn på søvnen din. Vi anbefaler dog at du tar kontakt med din fastlege, eller lege som foreskriver disse medisinene til deg, slik at han/hun kan gi deg råd og veiledning om hvordan du kan få best mulig nytte av disse preparatene. http://www.rustelefonen.no/2015/10/imovane-5-mg-og-sobtil-10-mg/ TAKK til deg for at du tok deg tid til å svare meg!!! Anonymkode: d5738...670 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caprioli Skrevet 7. oktober 2017 Del Skrevet 7. oktober 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: TAKK til deg for at du tok deg tid til å svare meg!!! Anonymkode: d5738...670 Er glad jeg kan være til hjelp - jeg vet alt om hvordan det er å ikke få sove, med uro i kroppen. Nå har jeg bare usle melatonintabletter, det er jo nesten så det ikke teller engang PS: Min personlige rekord, fra mai i år, er tre netter helt uten søvn (ikke så mye som et minutt). Var på grensa til psykotisk på dag fire Håper du får sove godt og drømmer søtt 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.