Gå til innhold

Vurderer å trekke meg ut fra forumet.. er jeg en dramaqueen her inne?


Gjest Mina1

Er jeg en dramaqueen på forumet?   

31 stemmer

  1. 1. Er jeg en dramaqueen på forumet?

    • Ja
      20
    • Nei
      11
  2. 2. Er jeg uhøflig / plagsom i det jeg skriver for deg?

    • Ja
      8
    • Nei
      23


Anbefalte innlegg

Jeg har fått en uttalelse i dag som var litt sår da... Her sitter jeg å får høre at jeg er en dramaqueen her inne..... Er jeg plagsom på forumet? Dersom fleretallet mener det så trekker jeg meg ut herfra? 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære deg Mina. Det er jo flere som har kommet med trøst og positive ord til deg. Les det på nytt .Fokuser på det. Du gjør det bare verre for deg selv med denne tråden.  Mange av oss har sagt ting innpå her som har skapt reaksjoner og det er ikke enkelt å ta imot kritikk men prøv å la det ligge og begynn på ny frist i morgen. 

Anonymkode: 42c6e...752

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Mina, ja, du er litt dramaqueen -- men jeg synes på ingen måte at du skal forsvinne herfra av den grunn :-)

Har du utbytte av å være her? Antar det.

Plager du oss andre? Kan bare svare for meg selv og da er svaret NEI.

Hvis jeg skal komme med et tips så er det reglen jeg lærte i Forsvaret hva gjelder kommunikasjon over radiosamband: Tenk, Trykk, Tal.

Det betyr at før du begynner å kommunisere så tenker du gjennom det på forhånd, og når du har budskapet klart for deg så starter du kommunikasjonen.

Du skriver litt som en strøm av tanker, og det kan være litt tungt å henge med i. Forstår at det er din stil, og mener ikke at du skal lære deg å skrive på en helt ny måte. Men kanskje kan litt mer struktur i meldingene gjøre det lettere for oss andre å se budskapet.

PS: Synes du har gjort en betydelig kursendring allerede, med å ikke skrive lange avhandlinger om det-du-vet i alle meldingene dine :-)

Tror dette går helt fint :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Mina1 skrev:

Jeg har fått en uttalelse i dag som var litt sår da... Her sitter jeg å får høre at jeg er en dramaqueen her inne..... Er jeg plagsom på forumet?

Nei, på ingen måte. Men du er ganske intens og pågående.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
15 minutter siden, Mina1 skrev:

Jeg har fått en uttalelse i dag som var litt sår da... Her sitter jeg å får høre at jeg er en dramaqueen her inne..... Er jeg plagsom på forumet? Dersom fleretallet mener det så trekker jeg meg ut herfra? 

Jeg har inntrykk av at du er sårbar. Det hadde nok vært godt for deg å være litt mer laid back i forhold til både saklig kritikk og råtten oppførsel fra andre. 

I min bok er ikke det det samme som å være dramaqueen. En dramaqueen i min verden er en person som skaper drama for å få oppmerksomhet /respons fra andre. Tror ikke du er sånn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rene ord for pengene, Mina:

Jeg liker at du er her. Synes absolutt ikke du skal slutte. Men jeg skjønner på en måte at du ble utestengt fra Kvinneguiden, for du er veldig intens og når du engasjerer deg i noe, så er du på temaet som en blodhund. 

Du vet at det finnes en mellomting mellom å forsvinne og å starte 10 tråder om dagen? Og en annen ting, kombinasjonen av å være sårbar og å skrive så mye og intenst er skummel. For da får man veldig mye å kunne bli såret for.

Dramaqueen er du ikke, og du er et friskt pust her. Men iblant tenker jeg at du blir litt i overkant intens. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
57 minutter siden, Mina1 skrev:

Jeg har fått en uttalelse i dag som var litt sår da... Her sitter jeg å får høre at jeg er en dramaqueen her inne..... Er jeg plagsom på forumet? Dersom fleretallet mener det så trekker jeg meg ut herfra? 

1. Er jeg dramaqeen på forumet ?

Svar : Du sikter nok til min uttalelse for et par dager siden. Jeg bør kanskje ha dårlig samvittighet  iom at du nå har fått enda en ny ting å gruble på. Jeg får jo litt vondt av deg som ikke klarer å få fred med deg selv, men du kan motbevise mitt utsagn ganske enkelt ved å stoppe med den type innlegg/ spørreundersøkelse :)

2. Er jeg uhøflig/ plagsom ?

Svar : NEI, men du er ikke snill med deg selv. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mina1 skrev:

Jeg har fått en uttalelse i dag som var litt sår da... Her sitter jeg å får høre at jeg er en dramaqueen her inne..... Er jeg plagsom på forumet? Dersom fleretallet mener det så trekker jeg meg ut herfra? 

Du er nok ekstremt opptatt av hvordan du oppfattes av andre. Det går tydelig frem i alt du forteller om din kontakt med menn, og det understrekes av en nettopp denne tråden.

 

Ikke oppfatt dette for negativt, det plager ingen andre, det er bare tydelig at du strever med selvbildet.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mina1 skrev:

Jeg har fått en uttalelse i dag som var litt sår da... Her sitter jeg å får høre at jeg er en dramaqueen her inne..... Er jeg plagsom på forumet? Dersom fleretallet mener det så trekker jeg meg ut herfra? 

Det å lage en avstemming for å høre med forumbrukerne om du er dramatisk ER i seg selv dramatisk :-) Når det er sagt synes jeg du fremstår riktig så snill og hyggelig. Trekk pusten, slapp av, ikke heng deg så opp i hva alle andre mener om deg.

Anonymkode: 03772...b6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mina, Mina, Mina! Jeg er blitt så glad i deg disse månedene du har vært her! Men ikke lag sånne tråder...!

Du har fått noen kloke råd her i tråden. Følg dem. Tenk litt før du skriver, og fortsett det gode sporet du nå er inne på.

Vi vil ha deg her!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du er trivelig, men i perioder har det vært alt for mye gnaging på det du vet i alle dine egne tråder og i dine svar til andre. Fortsett å skriv om alt det andre du skriver om - det er koselig og interessant synes jeg. ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, Gargamel skrev:

Jeg har inntrykk av at du er sårbar. Det hadde nok vært godt for deg å være litt mer laid back i forhold til både saklig kritikk og råtten oppførsel fra andre. 

I min bok er ikke det det samme som å være dramaqueen. En dramaqueen i min verden er en person som skaper drama for å få oppmerksomhet /respons fra andre. Tror ikke du er sånn. 

Det stemmer at jeg er ganske sårbar dersom noen sier noe som jeg føler meg såret av. Og da svarer jeg med å forsøke å forklare at det er sårende og at det ikke var vondt i mening av meg å forsvare det. Men så blir det jo sånn at jeg får da høre at jeg er dramaqueen fordi jeg reagerer med å bli såret og sier ifra. Jeg blir veldig å skrive og utdype meg for å få det frem slik de skal forstå meg... mulig litt for mange ganger men kun i god hensikt for å få saken forstått og lagt dø.

Foreks når en person kallte meg dramaqueen i en tråd så begynte jeg med en gang å bereidet / hate / ta det dypt innover meg selv og så begynte jeg å si til meg selv at jeg er en idiot og at det er meg som er skyld i alt som ble ødelagt av forhold fortiden min og alt galt som har skjedd i livet mitt. Og så begynner jeg å dvele og hate meg selv. Jeg trakk meg da ut herfra og begynte å dvele over meg selv. Men jeg forsvarte det som ble sagt her inne først, istedet for å ignorere det. 

Jeg blir veldig på å skrive og få forklart dersom noen skriver noe som jeg opplever sårende. 

Jeg har ingen mening om å være en dramaqueen . Men jepp jeg er sårbar og du er inne på noe vesentlig her. Jeg takler dårlig kritikk når jeg tror det er et angrip mot meg som menneske. Altså hvis noen sier at du sa noe dumt nå... jeg sitter og vet at jeg ikke mente det slik de tolket det.. og da sier jeg: beklager jeg mente ikke å fremstå på den måten. Var ikke slik du tolket det som jeg mente. Vedkommende sier: du sa noe dumt . Jeg sier: beklager osv. Men vedkommende er skarp fremdeles og virker til å lagt en som over missforståelsen og da tar jeg det veldig innover meg. Det er sånn jeg fungerer. Tror du forstår @gargamel. :)

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Worrysome plenty skrev:

Nei, du er ikke dramaqueen. Du er snill og omtenksom. 

Takk.  Jeg er en rolig personlighet til vanlig. Jeg får høre den i dagliglivet at jeg er veldig snill og omtenksom. Det er derfor jeg tar det innover meg dersom noen personer begynner å fortelle meg mulig pga en misforståelse at jeg er en annen enn jeg er. Da forsøker jeg å beklage og forklare og forsøke å få de til å forstå. Og det er da noen kaller meg dramaqueen. Og så vil de ikke forstå og da bør jeg gi meg å forklare men noenganger forsøker jeg litt til men ikke alltid det funker. De er fortsatt sur i tonen. Mulig jeg er litt nærtaken. Men jeg mener alt godt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Mina1 skrev:

Jeg har fått en uttalelse i dag som var litt sår da... Her sitter jeg å får høre at jeg er en dramaqueen her inne..... Er jeg plagsom på forumet? Dersom fleretallet mener det så trekker jeg meg ut herfra? 

Kjære deg! Nei du er ikke det, du er snill og omtenksom. Har hatt mange gode "samtaler" med deg, håper du fortsetter å være her :) Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mina1 skrev:

Det stemmer at jeg er ganske sårbar dersom noen sier noe som jeg føler meg såret av. Og da svarer jeg med å forsøke å forklare at det er sårende og at det ikke var vondt i mening av meg å forsvare det. Men så blir det jo sånn at jeg får da høre at jeg er dramaqueen fordi jeg reagerer med å bli såret og sier ifra. Jeg blir veldig å skrive og utdype meg for å få det frem slik de skal forstå meg... mulig litt for mange ganger men kun i god hensikt for å få saken forstått og lagt dø.

Foreks når en person kallte meg dramaqueen i en tråd så begynte jeg med en gang å bereidet / hate / ta det dypt innover meg selv og så begynte jeg å si til meg selv at jeg er en idiot og at det er meg som er skyld i alt som ble ødelagt av forhold fortiden min og alt galt som har skjedd i livet mitt. Og så begynner jeg å dvele og hate meg selv. Jeg trakk meg da ut herfra og begynte å dvele over meg selv. Men jeg forsvarte det som ble sagt her inne først, istedet for å ignorere det. 

Jeg blir veldig på å skrive og få forklart dersom noen skriver noe som jeg opplever sårende. 

Jeg har ingen mening om å være en dramaqueen . Men jepp jeg er sårbar og du er inne på noe vesentlig her. Jeg takler dårlig kritikk når jeg tror det er et angrip mot meg som menneske. Altså hvis noen sier at du sa noe dumt nå... jeg sitter og vet at jeg ikke mente det slik de tolket det.. og da sier jeg: beklager jeg mente ikke å fremstå på den måten. Var ikke slik du tolket det som jeg mente. Vedkommende sier: du sa noe dumt . Jeg sier: beklager osv. Men vedkommende er skarp fremdeles og virker til å lagt en som over missforståelsen og da tar jeg det veldig innover meg. Det er sånn jeg fungerer. Tror du forstår @gargamel. :)

Jeg greier noen ganger å si ting litt klønete så det blir misforståelser. Hvis jeg da utdyper det jeg har sagt med mye ord, så er min erfaring at ting blir bare enda mer dumt.  Hvis jeg istedenfor greier feks å bare si at dette kom litt feil ut, og så bare forklare med få ord, så blir det lettere forstått hva jeg egentlig mente.  Før greide jeg ikke å forklare meg med få ord og da kom ofte forklaringen helt ut på viddene.

En annen ting jeg har lært meg (omsider) er å droppe og kommentere spydige ord. Det sier bare mer om den som sier det enn meg. På den måten har jeg faktisk opplevd at enkelte sier færre spydigheter, rett og slett for at spydigheter ikke får ønsket effekt.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Mina1 skrev:

Jeg har fått en uttalelse i dag som var litt sår da... Her sitter jeg å får høre at jeg er en dramaqueen her inne..... Er jeg plagsom på forumet? Dersom fleretallet mener det så trekker jeg meg ut herfra? 

Å starte en tråd som dette, er en handling som passer for en dramaqueen slik jeg assosierer til denne betegnelsen. Tilsvarende synes jeg det er litt dramaqueenaktig å reagere som du gjorde på tilbakemeldingen fra en annen bruker i går kveld. 

Heldigvis driver du ikke med dette til daglig her inne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, issomethingwrong skrev:

Rene ord for pengene, Mina:

Jeg liker at du er her. Synes absolutt ikke du skal slutte. Men jeg skjønner på en måte at du ble utestengt fra Kvinneguiden, for du er veldig intens og når du engasjerer deg i noe, så er du på temaet som en blodhund. 

Du vet at det finnes en mellomting mellom å forsvinne og å starte 10 tråder om dagen? Og en annen ting, kombinasjonen av å være sårbar og å skrive så mye og intenst er skummel. For da får man veldig mye å kunne bli såret for.

Dramaqueen er du ikke, og du er et friskt pust her. Men iblant tenker jeg at du blir litt i overkant intens. 

Takk. Jeg er sårbar. Leste gjennom mine innlegg på kvinneguiden i går. Og leser at jeg selv er veldig opptatt opp igjennom tidene av ting som påvirker selvbildet mitt. Ser at jeg skriver mye om det. Altså jeg skriver for mye om det som gjorde vondt inni meg. Altså leser foreks mange år tilbake: temaene : mange menn vil bare være useriøs med meg.. lei meg for det osv ... Temaene på kg gikk mye i de følelsene. Jeg fikk beskjed om å dempe meg om å skrive om temaer som å føle seg som kun sex osv osv.   Men jeg så plutselig at andre gjorde det og så begynte jeg å gnåle igjen om det samme.  Men det er ingen vond hensikt eller mening i meg. 

Og en ting til: Jeg er en ganske pratsom type iblant...og åpen sies det. Men folk i virkeligheten sier at de synes jeg er lett og morsom og positiv å prate med. Men de hører ikke om mine sorger da. De kommer mer frem på forumet ja. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...