Gå til innhold

Vurderer å trekke meg ut fra forumet.. er jeg en dramaqueen her inne?


Gjest Mina1

Er jeg en dramaqueen på forumet?   

31 stemmer

  1. 1. Er jeg en dramaqueen på forumet?

    • Ja
      20
    • Nei
      11
  2. 2. Er jeg uhøflig / plagsom i det jeg skriver for deg?

    • Ja
      8
    • Nei
      23


Anbefalte innlegg

5 minutter siden, Mina1 skrev:

Jeg hater drama. Det eneste jeg er enig i er at jeg er sårbar og tar negative ord rett innover meg. Helt klart pga situasjonen min. 

Jeg opplever ordet dramaqueen som en som  elsker drama , forsøker bevisst å skape drama over ingenting og for morro skyld, en som er direkte frekk og ufin, en som er helt håpløs å ha med å gjøre, en som er kynisk og kaldt og kalkulerende. En som skaper et helvete hvor enn hun er av ingen årsak. Og den personen som  jeg beskrev her kjenner jeg meg ikke igjen i. 

Jeg er meg og jeg er den jeg er. Mener selv at jeg er et bra menneske og ikke en som elsker dramatikk. 

Nei nei, nå drar du det helt ut av proporsjoner,  ikke frekk og ufin, ikke håpløs, hun skaper ikke helvete, og en dramaqueen kan være sjarmerende og søt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nicklusheletida
12 minutter siden, Mina1 skrev:

Jeg hater drama. Det eneste jeg er enig i er at jeg er sårbar og tar negative ord rett innover meg. Helt klart pga situasjonen min. 

Jeg opplever ordet dramaqueen som en som  elsker drama , forsøker bevisst å skape drama over ingenting og for morro skyld, en som er direkte frekk og ufin, en som er helt håpløs å ha med å gjøre, en som er kynisk og kaldt og kalkulerende. En som skaper et helvete hvor enn hun er av ingen årsak. Og den personen som  jeg beskrev her kjenner jeg meg ikke igjen i. 

Jeg er meg og jeg er den jeg er. Mener selv at jeg er et bra menneske og ikke en som elsker dramatikk. 

Dramaqeen er bare en person som forstørrer en sak og holder liv i den, når saken kanskje er uviktig og burde vært lagt død. 

Det trenger ikke å være for morro skyld, du trenger verken å være  frekk , ufin, kald eller kalkulerende. 

Jeg tror ingen her oppfatter deg frekk, ufin, kald eller kalkulerende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Babette skrev:

Nei nei, nå drar du det helt ut av proporsjoner,  ikke frekk og ufin, ikke håpløs, hun skaper ikke helvete, og en dramaqueen kan være sjarmerende og søt.

Takk for den. Kanskje jeg er en søt liten dramaqueen da for å se mer positivt på det. Men årsaken til at jeg lager debatt om det er jo fordi jeg hater drama og fordi jeg blir såret lett av enkelte ord folk kan bruke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Nicklusheletida skrev:

Dramaqeen er bare en person som forstørrer en sak og holder liv i den, når saken kanskje er uviktig og burde vært lagt død. 

Det trenger ikke å være for morro skyld, du trenger verken å være  frekk , ufin, kald eller kalkulerende. 

Jeg tror ingen her oppfatter deg frekk, ufin, kald eller kalkulerende. 

Okey da høres det bedre ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
1 minutt siden, Mina1 skrev:

Jeg har blitt kallt patetisk løgner før. Det var et vondt ord å få for en patetisk løgner er en som lyver om alt. 

Hva så ? Hvis du vet med deg selv at du ikke er en løgner, så drit i det. 

Det er når du hele tiden gjentar og gjentar og aldri legger ting bak deg, men tvert i mot holder det levende, det er da du oppfattes som litt dramaqeenaktig. 

Det er ikke alvorligere enn som så. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Mina1 skrev:

Takk for den. Kanskje jeg er en søt liten dramaqueen da for å se mer positivt på det. Men årsaken til at jeg lager debatt om det er jo fordi jeg hater drama og fordi jeg blir såret lett av enkelte ord folk kan bruke. 

Har du noen tanker om beskyldninger du selv har rettet mot andre i denne diskusjonen? Jeg reagerer negativt på at du har trukket Cola Zero inn i diskusjonen flere ganger. Så vidt jeg husker, så var det ikke engang hun som sa du ikke skulle være så dramaqueen i går. 

Uansett, jeg tror du med fordel kan la være å lage denne typen debatter i fremtiden. Slik jeg ser det, så kommer det ingenting bra ut av slike tråder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, frosken skrev:

Har du noen tanker om beskyldninger du selv har rettet mot andre i denne diskusjonen? Jeg reagerer negativt på at du har trukket Cola Zero inn i diskusjonen flere ganger. Så vidt jeg husker, så var det ikke engang hun som sa du ikke skulle være så dramaqueen i går. 

Uansett, jeg tror du med fordel kan la være å lage denne typen debatter i fremtiden. Slik jeg ser det, så kommer det ingenting bra ut av slike tråder. 

Jeg orker ikke å diskutere dette mer for da holder jeg liv i det. Jeg så på ordene som en fornærmelse. Og jeg oppfattet det ordet som skjellsord. Ferdig med det.

9 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Hva så ? Hvis du vet med deg selv at du ikke er en løgner, så drit i det. 

Det er når du hele tiden gjentar og gjentar og aldri legger ting bak deg, men tvert i mot holder det levende, det er da du oppfattes som litt dramaqeenaktig. 

Det er ikke alvorligere enn som så. 

 

Ja jeg vet hva jeg er. Var en person som ønsket et svar på om jeg hadde skrevet et anonymt innlegg en gang. Jeg sa at et anonymt innlegg er et anonymt innlegg. Vedkommende sa at da er jeg en patetisk løgner siden jeg ikke kan svare om det er mitt innlegg eller ikke. Men jeg mener at man er ingen løgner om man skriver et anonymt innlegg der man ikke vil si hvem man er.  

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
10 minutter siden, frosken skrev:

Uansett, jeg tror du med fordel kan la være å lage denne typen debatter i fremtiden. Slik jeg ser det, så kommer det ingenting bra ut av slike tråder. 

Der er vi i alle fall helt enige. En helt meningsløs og destruktiv diskusjon. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
14 minutter siden, Mina1 skrev:

Jeg orker ikke å diskutere dette mer for da holder jeg liv i det. Jeg så på ordene som en fornærmelse. Og jeg oppfattet det ordet som skjellsord. Ferdig med det.

Ja jeg vet hva jeg er. Var en person som ønsket et svar på om jeg hadde skrevet et anonymt innlegg en gang. Jeg sa at et anonymt innlegg er et anonymt innlegg. Vedkommende sa at da er jeg en patetisk løgner siden jeg ikke kan svare om det er mitt innlegg eller ikke. Men jeg mener at man er ingen løgner om man skriver et anonymt innlegg der man ikke vil si hvem man er.  

 

Og det har du altså ikke greid å legge bak deg, men husker det fortsatt ?

Det er dette jeg mener med å forstørre ting. Jeg kan godt forstå at du blir irritert der og da, men jeg klarer ikke å forstå at denne saken er så stor at dette er noe som er verd å dra med seg videre. 

Det er her dine problemer ligger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Mina1 skrev:

Jeg opplever ordet dramaqueen som en som elsker drama, forsøker bevisst å skape drama over ingenting og for morro skyld, en som er direkte frekk og ufin, en som er helt håpløs å ha med å gjøre, en som er kynisk og kald og kalkulerende. En som skaper et helvete hvor enn hun er av ingen årsak. 

Da hadde jeg rett da jeg antok at du legger helt andre ting i begrepet enn det som er vanlig. Det der er en altfor omfattende og negativ definisjon.

Endret av laban
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
24 minutter siden, Gargamel skrev:

Der er vi i alle fall helt enige. En helt meningsløs og destruktiv diskusjon. 

Det er slett ikke sikkert. På lenger sikt kan det godt være  konstruktiv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Det er slett ikke sikkert. På lenger sikt kan det godt være  konstruktiv. 

Ikke fortsett nå da. Stopp! Diskusjonen er helt meningsløs. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mina1 skrev:

Ikke fortsett nå da. Stopp! Diskusjonen er helt meningsløs. 

Det er du selv som må stoppe. Hva andre gjør trenger du ikke å bry deg om. 

Anonymkode: 4d224...222

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei adm. Som dere sikkert ser har Mina sine sårede følelser blitt kveldens underholdning her. Folk liker kanskje litt drama?. Kanskje dere burde hjelpe Mina med å få en stopper på dette. Syns ikke det er noe særlig å følge med på lenger. Det ser ikke ut som det blir noen lykkelig slutt.

Anonymkode: 42c6e...752

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei adm. Som dere sikkert ser har Mina sine sårede følelser blitt kveldens underholdning her. Folk liker kanskje litt drama?. Kanskje dere burde hjelpe Mina med å få en stopper på dette. Syns ikke det er noe særlig å følge med på lenger. Det ser ikke ut som det blir noen lykkelig slutt.

Anonymkode: 42c6e...752

Enig med deg, for de fortsatter under der jeg har sagt at det er nok, bare for å kommentere når jeg har stoppet som om jeg ikke har stoppet, bare for å late som om jeg har et problem. Får håpe at de stopper nå. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Mina1 skrev:

Enig med deg, for de fortsatter under der jeg har sagt at det er nok, bare for å kommentere når jeg har stoppet som om jeg ikke har stoppet, bare for å late som om jeg har et problem. Får håpe at de stopper nå. 

Hvorfor stopper ikke du?

Anonymkode: 1aeb9...7db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor stopper ikke du?

Anonymkode: 1aeb9...7db

Hallo? fortsatte jeg...? nei det var det du som gjorde. Og jeg sier bare ifra! Du forsøker å late som om jeg trekker det lengre og lengre, bare for å sykeliggjøre meg. Dårlig gjort!. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Mina1 skrev:

Hallo? fortsatte jeg...? nei det var det du som gjorde. Og jeg sier bare ifra! Du forsøker å late som om jeg trekker det lengre og lengre, bare for å sykeliggjøre meg. Dårlig gjort!. 

Ja, du fortsatte. :ph34r:

Anonymkode: 1aeb9...7db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...