AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2017 Del Skrevet 15. oktober 2017 Hei! Jeg har alltid hatt litt lett for å få blåmerker (eller så er det det at jeg er uvøren..), men i det siste så har det tatt helt av. Jeg har gått ned en del i vekt de siste månedene, som en naturlig konsekvens av dårlig kosthold i forbindelse med forelskelse, mye stress og lite tid.. -Men ellers er jeg helt i form og føler meg ikke dårlig på noen måte. I det siste har jeg hatt ekstremt lett for å få blåmerker. Etter litt flytte-bæring er armene mine fulle av store, ømme blåmerker og folk lurer på om jeg blir mishandlet hjemme. Jeg får også stadig blåmerker steder jeg ikke kan huske å ha slått meg, altså har det ikke gjort nevneverdig vondt eller hardt.. Hva kan dette komme av? Er det noe spesielt jeg mangler, som jeg kan få i meg gjennom mat eller kosttilskudd? Jeg kan jo ikke gå rundt slik! Anonymkode: 79422...ed2 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.