GordonVega Skrevet 16. oktober 2017 Del Skrevet 16. oktober 2017 Hei! Får seroquel for min bipolare lidelse, og lurer derfor på om noen har fått depot for bipolar? Og åssen funket det? Er ikke ute etter råd, heller mer erfaringer 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2017 Del Skrevet 16. oktober 2017 Med mindre en er ute etter en spesielt sterk effekt om kvelden for å få sove, bør en bruke depotformen. Vanlig Seroquel har meget kort halveringstid og burde helst tas 3 ggr i døgnet. Anonymkode: f125f...d52 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andreaswell Skrevet 16. oktober 2017 Del Skrevet 16. oktober 2017 Jeg bruker dette kun for søvn, fikk depot 100mg for rundt 2 måneder siden. Dårligere søvn og hangover hele dagen. På det værste sov jeg 18 timer i døgnet. Gikk nylig tilbake til vanlig, 25mg*2 på kveldstid og sover greit på det, uten hangover. Akkurat bedr om innsovningstsbletter for å se om det hjelper i tillegg. Fikk også mye bivirkninger av depoten. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.