Gå til innhold

Blødning 3 uker etter livmorhalsbiopsi


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

J28 år.

For tre uker siden tok jeg biopsi av livmorhalsen. Jeg blødde litt noen dager etterpå, ikke særlig mye. For tre dager siden begynte jeg plutselig å blø helt uten videre. Jeg ringte sykehuset for å spørre om hvorfor, sykepleieren mente at det sikkert bare var mensen som kom. Jeg sa at jeg skal ikke ha mensen før desember/januar (pga endometriose og tar kontinuerlig microgynon p-piller), og da mente hun heller det var skorpen som hadde løsnet fra biopsiområdene. Hun sa blødningene gikk fort over.

Nå er det altså dag 3. Blodet er "helt nytt og rødt" ser ikke ut som det tenker å slutte. Har også annerledes smerter i nedre del av magen. Som om et trykk som kniper meg sammen. Stikker litt også inni mot underlivet. Pleier ikke å ha det slik. Hvordan kan jeg få blødningene til å stoppe?! Jeg klarer ikke å bruke bind mer, syns det er så ubehagelig. Hvor lenge er det vanlig å ha slike blødninger? Har googlet litt, og finner bare folk som har blødd i tre uker, ikke noe om jenter som blør først etter tre uker. 

Anonymkode: 36c8c...2da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Jeg tror at det er mest sannsynlig at blødningen har med p-pillen å gjøre. Jeg vil anbefale deg å holde tre dagers pause med pillen og så starte opp igjen.

Vennlig hilsen Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...