AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2017 Del Skrevet 17. oktober 2017 Hei! Noen som har erfaring med å gå på en lav dose med Zyprexa over tid? La dere på dere? Jeg har bipolar og bulimi for tiden, og er så stressa for å ta Zyprexa hver dag. Anonymkode: b0769...802 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva Sofie Skrevet 17. oktober 2017 Del Skrevet 17. oktober 2017 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hei! Noen som har erfaring med å gå på en lav dose med Zyprexa over tid? La dere på dere? Jeg har bipolar og bulimi for tiden, og er så stressa for å ta Zyprexa hver dag. Anonymkode: b0769...802 Jeg gikk på 20 mg Zyprexa i to år uten å legge på meg og senere gradvis lavere dose over halvannet år. I dag tar jeg kun 5 mg ved behov. Det er ikke til å stikke under en stol at Zyprexa i mange tilfeller gir vektøkning, men mange er ikke det samme som alle. Om dette er doseavhengig kan jeg ikke uttale meg noe om. Men, ifølge min erfaring, ble jeg ikke rammet av den bivirkningen som mange pasienter rapporterer. Du må nesten prøve medisinen og siden evaluere om du skal fortsette på den. Ønsker deg lykke til med alt! Endret 17. oktober 2017 av Eva Sofie 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2017 Del Skrevet 17. oktober 2017 33 minutter siden, Eva Sofie skrev: Jeg gikk på 20 mg Zyprexa i to år uten å legge på meg og senere gradvis lavere dose over halvannet år. I dag tar jeg kun 5 mg ved behov. Det er ikke til å stikke under en stol at Zyprexa i mange tilfeller gir vektøkning, men mange er ikke det samme som alle. Om dette er doseavhengig kan jeg ikke uttale meg noe om. Men, ifølge min erfaring, ble jeg ikke rammet av den bivirkningen som mange pasienter rapporterer. Du må nesten prøve medisinen og siden evaluere om du skal fortsette på den. Ønsker deg lykke til med alt! Ok, så fint at du har tålt medisinen godt. Anonymkode: b0769...802 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2017 Del Skrevet 17. oktober 2017 Flere? Anonymkode: b0769...802 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.