Gå til innhold

Litt spesiellt tema: Har alle dildo?


Gjest Mina1

Anbefalte innlegg

Hehe, litt spesiellt tema. Men kom på å tenke på det, for jeg husker å ha hørt sånne spørsmål fra menn tidligere: "har du ikke dildo, trodde alle hadde det". 

Hva med dere? Har alle dildo? :D . Jeg kan si at jeg har det ikke. 

For en tråd, men var bare grepet av nyskjerrigheten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

38 minutter siden, Mina1 skrev:

Hehe, litt spesiellt tema. Men kom på å tenke på det, for jeg husker å ha hørt sånne spørsmål fra menn tidligere: "har du ikke dildo, trodde alle hadde det". 

Hva med dere? Har alle dildo? :D . Jeg kan si at jeg har det ikke. 

For en tråd, men var bare grepet av nyskjerrigheten. 

Nei det har jeg ikke, har ikke behov for sex jeg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Det har jeg ikke. :huh:

Anonymkode: 6b375...405

 

10 minutter siden, stjernestøv skrev:

Nei det har jeg ikke, har ikke behov for sex jeg :) 

Ja for jeg begynte å lure på om jeg var helt unormal. Jeg føler ingen behov for å ha en dildo liggende. Tilfredsstiller meg selv på andre måter. Men jeg har opplevd før å høre : Hva ???? Har du ikke dildo... alle har vel det... så hvorfor har du ikke dildo? Da har jeg sagt at jeg fint kan tilfredstille meg selv på andre måter enn med en dildo og så får jeg et rart blikk haha  :)

 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Mina1 skrev:

 

Ja for jeg begynte å lure på om jeg var helt unormal. Jeg føler ingen behov for å ha en dildo liggende. Tilfredsstiller meg selv på andre måter. Men jeg har opplevd før å høre : Hva ???? Har du ikke dildo... alle har vel det... så hvorfor har du ikke dildo? Da har jeg sagt at jeg fint kan tilfredstille meg selv på andre måter enn med en dildo :)

 

Det er vel ikke alle som har det nei, trodde ikke folk snakket om så intime ting. Men det er vel kanskje naturlig for noen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, stjernestøv skrev:

Det er vel ikke alle som har det nei, trodde ikke folk snakket om så intime ting. Men det er vel kanskje naturlig for noen?

Ja jeg har bare erfart og fått spørsmålet om hvorfor jeg ikke har dildo. Og fått et måpende rart blikk. Og så fått høre: alle damer har jo det... Jeg sier da at jeg liker det naturlige, og ikke sånn kunstig sak :D

1 time siden, Gargamel skrev:

Ikke til meg selv så klart, men jeg kjøpte en i gave en gang:ph34r: Altså finnes det i huset.

Mannfolk kan jo ha dildo de og :D hahaha 

1 time siden, Nicklusheletida skrev:

Jeg har 2 stykker. 

Den ene har jeg kjøpt selv. Den andre kjøpte kjæresten sammen med med noe annet stæsj. 

oi 2 stykker.. det var ikke verst. Nei jeg har ingen forløbig. :D . Men blir jeg alene for resten av livet så kanskje det kunne gjort susen. hahaha.. Men jeg synes det naturlige er det beste. 

 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
12 minutter siden, Mina1 skrev:

 

Mannfolk kan jo ha dildo de og :D hahaha 

 

 

Jada.  Vi *kan* jo dytte en dildo opp i hekken, men hvorfor i all verden skulle vi ønske det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
21 minutter siden, Mina1 skrev:

Ja jeg har bare erfart og fått spørsmålet om hvorfor jeg ikke har dildo. Og fått et måpende rart blikk. Og så fått høre: alle damer har jo det... Jeg sier da at jeg liker det naturlige, og ikke sånn kunstig sak :D

Mannfolk kan jo ha dildo de og :D hahaha 

oi 2 stykker.. det var ikke verst. Nei jeg har ingen forløbig. :D . Men blir jeg alene for resten av livet så kanskje det kunne gjort susen. hahaha.. Men jeg synes det naturlige er det beste. 

 

Det er det, men den naturlige er ikke alltid hjemme :) Dessuten insisterer han på å ta den med i leken noen ganger.

Endret av Nicklusheletida
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Gargamel skrev:

Jada.  Vi *kan* jo dytte en dildo opp i hekken, men hvorfor i all verden skulle vi ønske det?

Haha.. ja jeg har alltid blitt litt uvel av tanken på en mann med dildo. Men enhver sin smak ;) hahaha.. Alle må få like det de vil :) . Men jeg foretrekker alltid naturen . Men synes det er litt rart når det første menn spør meg om er: "har du dildo?" - altså når de kommer innpå noe sexuellt...Skjer det en gang igjen så sier jeg: "nei, men jeg har skrujern" :D 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Det er det, men den naturlige er ikke alltid hjemme :) Dessuten insisterer han på å ta den med i leken noen ganger.

Jeg tror det er det de ønsker å ha den til ... Sikkert derfor jeg har blitt spurt om jeg har dildo, fordi de vil ha den med i leken ;):D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Mina1 skrev:

Hehe, litt spesiellt tema. Men kom på å tenke på det, for jeg husker å ha hørt sånne spørsmål fra menn tidligere: "har du ikke dildo, trodde alle hadde det". 

Hva med dere? Har alle dildo? :D . Jeg kan si at jeg har det ikke. 

For en tråd, men var bare grepet av nyskjerrigheten. 

Jeg har tre. 😄 Bor på to steder så jeg har en her og to der, men det skal sies at de sjelden er i bruk. Naturlig vare er og blir best!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Lillemus skrev:

Jeg har tre. 😄 Bor på to steder så jeg har en her og to der, men det skal sies at de sjelden er i bruk. Naturlig vare er og blir best!

Ja absolutt så er naturlig vare det beste. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
6 minutter siden, Mina1 skrev:

Ja absolutt så er naturlig vare det beste. ;) 

Jeg vet ikke det akkurat. Virker som om dildoen er mer effektiv enn meg i alle fall, hvis man skal fortest mulig i mål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
20 minutter siden, Gargamel skrev:

Jeg vet ikke det akkurat. Virker som om dildoen er mer effektiv enn meg i alle fall, hvis man skal fortest mulig i mål.

Så så trøste, trøste :)

Det tror jeg mange opplever ja, MEN en plastsak er jo lite spennende i forhold til ekte vare likevel da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Gargamel skrev:

Jeg vet ikke det akkurat. Virker som om dildoen er mer effektiv enn meg i alle fall, hvis man skal fortest mulig i mål.

Det kan være fordi at når man bruker den selv så vet man akkurat hvordan man skal gjøre det, men det betyr slettes ikke at den er bedre enn en ekte partner av kjøtt og blod!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
2 minutter siden, Lillemus skrev:

Det kan være fordi at når man bruker den selv så vet man akkurat hvordan man skal gjøre det, men det betyr slettes ikke at den er bedre enn en ekte partner av kjøtt og blod!!!!

Ok, nå blir det veldig privat her, men jeg har styrt. Det er vel bare veldig intenst og effektivt med vibrasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...