Gå til innhold

Hjæælp! (alternativer til zyban?)

Anbefalte innlegg

Gjest Windsong

Jeg vil egentlig slutte å røyke, men det går ikke! For det første får jeg et ustoppelig sug etter søtt, og det er et stort problem siden jeg har diabetes. For det andre blir jeg deprimert og helt umulig å ha med å gjøre. Folk har oppfordret meg til å begynne å røyke igjen, og det har ikke vært vanskelig *s*.

Men jeg vet jo innerst inne alt om hvor dumt det er med denne røyken uansett hvor god den føles. Likevel klarer jeg det bare ikke, og legen vil ikke gi meg Zyban fordi jeg har epilepsi (Zyban kan utløse krampeanfall). Derfor lurer jeg på om det finnes andre alternativer til Zyban (andre medikamenter) jeg kan prøve. Noen andre som vet? Slik jeg blir uten røyken, er det nesten uutholdelig å være!

*stønn*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/42342-hj%C3%A6%C3%A6lp-alternativer-til-zyban/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...