Gjest Windsong Skrevet 1. februar 2002 Del Skrevet 1. februar 2002 Jeg vil egentlig slutte å røyke, men det går ikke! For det første får jeg et ustoppelig sug etter søtt, og det er et stort problem siden jeg har diabetes. For det andre blir jeg deprimert og helt umulig å ha med å gjøre. Folk har oppfordret meg til å begynne å røyke igjen, og det har ikke vært vanskelig *s*. Men jeg vet jo innerst inne alt om hvor dumt det er med denne røyken uansett hvor god den føles. Likevel klarer jeg det bare ikke, og legen vil ikke gi meg Zyban fordi jeg har epilepsi (Zyban kan utløse krampeanfall). Derfor lurer jeg på om det finnes andre alternativer til Zyban (andre medikamenter) jeg kan prøve. Noen andre som vet? Slik jeg blir uten røyken, er det nesten uutholdelig å være! *stønn* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/42342-hj%C3%A6%C3%A6lp-alternativer-til-zyban/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.