Gå til innhold

Dårlig samvittighet

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har alltid vært en som har forstått andre menneskers svakheter og akseptert det. Blitt veldig rund i kantene på en måte. Vært lojal mot foreldre, mann og barn. I det siste har jeg vært veldig ærlig med psykologen og   måttet innrømme ting i mine relasjoner med mine nærmeste som ikke har vært så bra. Problemet er at jeg får så forferdelig dårlig samvittighet når jeg har sagt noe ufordelaktig om noen. Noen andre som har erfaring med dette?

Anonymkode: b33c2...139

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har alltid vært en som har forstått andre menneskers svakheter og akseptert det. Blitt veldig rund i kantene på en måte. Vært lojal mot foreldre, mann og barn. I det siste har jeg vært veldig ærlig med psykologen og   måttet innrømme ting i mine relasjoner med mine nærmeste som ikke har vært så bra. Problemet er at jeg får så forferdelig dårlig samvittighet når jeg har sagt noe ufordelaktig om noen. Noen andre som har erfaring med dette?

Anonymkode: b33c2...139

Ja kjenner meg igjen i det, liker ikke å si noe stygt om noen. Folk er jo der de er, hvem er jeg til å dømme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja kjenner meg igjen i det, liker ikke å si noe stygt om noen. Folk er jo der de er, hvem er jeg til å dømme?

Jeg liker heller aldri å si noe styggt om noen Men kan si noe styggt om noen dersom de virkelig oppfører seg ganske så vemmelig. Men skal mye til før jeg gjør det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Mina1 skrev:

Jeg liker heller aldri å si noe styggt om noen Men kan si noe styggt om noen dersom de virkelig oppfører seg ganske så vemmelig. Men skal mye til før jeg gjør det. 

Bare føler det blir feil, jeg er ihvertfall ikke her for å dømme folk. Det stikker i hjerte mitt når jeg sier noe om noen, noen som har oppført seg vemmelig. Så da må det være feil, vi har alle vårt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...