Gå til innhold

To psykologer på en gang

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vet at dette er luksus problem, men jeg fikk tilbud om bedriftspsykolog på jobben samtidig som legen kontaktet Nav og ba om psykolog for meg.  Jeg har snakket med bedriftspsykologen to ganger og i går fikk jeg time om to uker hos psykolog via Nav.  Jeg har lyst å prøve å snakke med psykologen fra Nav.  Bedriftspsykologen er koblet inn pga. at jeg ble mobbet på jobben og han skal nå være med på møter med ledelsen.

Jeg prøver å skifte jobb, men det er ikke enkelt.  Har likevel vært til en intervju nå i oktober til en jobb jeg ikke fikk, og så har jeg et annet intervju om en uke.  Jeg er godt klar over at jeg var lett mobbeoffer etter alt jeg har vært igjennom siste årene, og i tillegg ble jeg mobbet som fjortenåring og kjenner igjen følelsene fra den gangen.  Det var beinhardt å si ifra og også etterhvert å oppdage at ledelsen har også vært med på dette.  Jeg har jobbet et halvt år på dette stedet og har kun lyst "å vise dem fingeren".  De kan være så sjokkerte som de bare vil. Tillitsvalgt og verneombud koblet jeg inn og de følger meg godt opp.

Anonymkode: 95191...863

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Terapi er veldig avhengig av kjemi med terapeuten. Jeg ville spilt på to hester for å teste ut begge, og så evt droppe den du får minst ut av å bruke tid med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet at dette er luksus problem, men jeg fikk tilbud om bedriftspsykolog på jobben samtidig som legen kontaktet Nav og ba om psykolog for meg.  Jeg har snakket med bedriftspsykologen to ganger og i går fikk jeg time om to uker hos psykolog via Nav.  Jeg har lyst å prøve å snakke med psykologen fra Nav.  Bedriftspsykologen er koblet inn pga. at jeg ble mobbet på jobben og han skal nå være med på møter med ledelsen.

Jeg prøver å skifte jobb, men det er ikke enkelt.  Har likevel vært til en intervju nå i oktober til en jobb jeg ikke fikk, og så har jeg et annet intervju om en uke.  Jeg er godt klar over at jeg var lett mobbeoffer etter alt jeg har vært igjennom siste årene, og i tillegg ble jeg mobbet som fjortenåring og kjenner igjen følelsene fra den gangen.  Det var beinhardt å si ifra og også etterhvert å oppdage at ledelsen har også vært med på dette.  Jeg har jobbet et halvt år på dette stedet og har kun lyst "å vise dem fingeren".  De kan være så sjokkerte som de bare vil. Tillitsvalgt og verneombud koblet jeg inn og de følger meg godt opp.

Har du skrevet inn her tidligere, i sommer? 

Anonymkode: 6ba39...232

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du skrevet inn her tidligere, i sommer? 

Anonymkode: 6ba39...232

Nei jeg har ikke skrevet tidligere i sommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Caprioli skrev:

Terapi er veldig avhengig av kjemi med terapeuten. Jeg ville spilt på to hester for å teste ut begge, og så evt droppe den du får minst ut av å bruke tid med.

Takk for svaret.  Dette er det jeg har tenkt og egentlig tror jeg at jeg allerede tenker meg heller å bruke psykologen fra Nav siden jeg er en del mistenksom overfor bedriftspsykologen.  Føler meg ikke komforabel med å blande sammen jobb og privatliv.

Jeg bare lurer på om jeg må fortelle til dem om hverandre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svaret.  Dette er det jeg har tenkt og egentlig tror jeg at jeg allerede tenker meg heller å bruke psykologen fra Nav siden jeg er en del mistenksom overfor bedriftspsykologen.  Føler meg ikke komforabel med å blande sammen jobb og privatliv.

Jeg bare lurer på om jeg må fortelle til dem om hverandre?

Jeg vil anbefale å ikke si noe, da psykologer normalt ønsker at du følger kun ett behandlingsløp om gangen. Dette er forsåvidt hensiktsmessig, men om du starter opp og tar noen timer hos begge for vurderingens skyld, så ser jeg ikke at det skal være noe stort problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Caprioli skrev:

Jeg vil anbefale å ikke si noe, da psykologer normalt ønsker at du følger kun ett behandlingsløp om gangen. Dette er forsåvidt hensiktsmessig, men om du starter opp og tar noen timer hos begge for vurderingens skyld, så ser jeg ikke at det skal være noe stort problem.

Takk.  Du har helt rett.  Jeg vet heller ikke hvor lenge jeg bruker/eller kan bruke bedriftspsykologen, men jeg får tolv timer hos Nav psykologen uten å betale noe.  Det vil også skje mye underveis som kan forandre situasjonen.

Igjen takk for svar.  De har vært til god hjelp og gjort meg roligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...