AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2017 Del Skrevet 26. oktober 2017 Øresus holder pusten oppfatter ikke navnet eller vedkommendes bakgrunn prøver å si noe men halsen snører seg sammen fordi jeg tenker så intenst på hva jeg selv skal si. Er dette et psykisk symptom at man er så opptatt med sine ting at man oppfatter mindre og kanskje mer feil enn ellers? Man er kanskje lettere offer for svindlere evt relamefremstøt enn andre såkalt ikke psykisk lidende? Man er mere " off garde" enn andre? Eller er det mye tidsånden? At alle bare er så opptatt av egne ting og seg selv.? Anonymkode: 209cc...450 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2017 Del Skrevet 26. oktober 2017 På en måte hyggelig å hilse på nye mennesker på annen måte veldig " energikrevende".Men lit spaltet er kanskje alle mennesker. Tror nesten det.😊 Anonymkode: 209cc...450 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2017 Del Skrevet 27. oktober 2017 Jeg er veldig nervøs etterpå. Mens jeg hilser er jeg overhyggelig, men går glipp av en del. Etterpå får jeg det som kanskje er tics, dvs ordsalat og yttring av skjellsord og regler. Jeg liker det ikke. Men jeg har diagnoser da. Anonymkode: 2ad34...d16 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
motorPrøysen Skrevet 27. oktober 2017 Del Skrevet 27. oktober 2017 Det du beskriver er en unormalt sterk stressreaksjon. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Undulaten Skrevet 27. oktober 2017 Del Skrevet 27. oktober 2017 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Øresus holder pusten oppfatter ikke navnet eller vedkommendes bakgrunn prøver å si noe men halsen snører seg sammen fordi jeg tenker så intenst på hva jeg selv skal si. Er dette et psykisk symptom at man er så opptatt med sine ting at man oppfatter mindre og kanskje mer feil enn ellers? Man er kanskje lettere offer for svindlere evt relamefremstøt enn andre såkalt ikke psykisk lidende? Man er mere " off garde" enn andre? Eller er det mye tidsånden? At alle bare er så opptatt av egne ting og seg selv.? Anonymkode: 209cc...450 Jeg får heller ikke alltid med meg navn osv de få gangene jeg hilser på nye mennesker. Og når folk snakker føler jeg meg ofte i min egen verden, jeg får ikke med meg hva de sier. Og om de spør om noe må jeg spørre dem hva de spurte om for jeg har vært i "min egen verden" når de har snakket. Det er slitsomt. Og det er slitsomt å være ute blant folk. Vet ikke om dette var det du ønsket svar på, men.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.