stjernestøv Skrevet 28. oktober 2017 Del Skrevet 28. oktober 2017 Er friskere nå enn da jeg gikk på medisiner, hva sier det om medisinene? Da hadde jeg vondt hver eneste dag i musklene og hodet, og de nektet på at det var bivirkninger. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest elina777 Skrevet 28. oktober 2017 Del Skrevet 28. oktober 2017 Jeg hadde kronisk kvalme og oppkast av lamictal og de kalte det "angst" 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 28. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2017 5 minutter siden, elina777 skrev: Jeg hadde kronisk kvalme og oppkast av lamictal og de kalte det "angst" Ja det er typisk det! Tar ikke bivirkninger på alvor! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest elina777 Skrevet 28. oktober 2017 Del Skrevet 28. oktober 2017 28 minutter siden, stjernestøv skrev: Ja det er typisk det! Tar ikke bivirkninger på alvor! Kastet opp ute i gatene gjorde jeg for var så kvalm. De påstod og jeg måtte være gravid noe som var fysisk umulig, da jeg ikke hadde hatt sex måtte få kroner på alle tennene i overkjeven pga oppkastet ødela tennene mine dyrt! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 28. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2017 1 minutt siden, elina777 skrev: Kastet opp ute i gatene gjorde jeg for var så kvalm. De påstod og jeg måtte være gravid noe som var fysisk umulig, da jeg ikke hadde hatt sex måtte få kroner på alle tennene i overkjeven pga oppkastet ødela tennene mine dyrt! Uff! Og en gang sa de til meg at "restless legs" var angst også, mye rart de finner på! De finner på ting når de skriver i journalen og, skulle ikke tro det var lovlig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest elina777 Skrevet 28. oktober 2017 Del Skrevet 28. oktober 2017 1 minutt siden, stjernestøv skrev: Uff! Og en gang sa de til meg at "restless legs" var angst også, mye rart de finner på! De finner på ting når de skriver i journalen og, skulle ikke tro det var lovlig. Restless legs får jeg av ALLE AP unntatt cisordinol og abilify det er grusomt 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 28. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2017 Akkurat nå, elina777 skrev: Restless legs får jeg av ALLE AP unntatt cisordinol og abilify det er grusomt Ja det er grusomt, verst var det når jeg var innlagt en gang og jeg fikk akineton og det ikke hjalp. Da var det angst da, vet det ikke var angst. Får det av alle ap jeg også! Tar ikke ap mer nå, må slutte med seroquel og som jeg tar for søvn. Noen tåler ikke så godt ap. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest elina777 Skrevet 28. oktober 2017 Del Skrevet 28. oktober 2017 14 minutter siden, stjernestøv skrev: Ja det er grusomt, verst var det når jeg var innlagt en gang og jeg fikk akineton og det ikke hjalp. Da var det angst da, vet det ikke var angst. Får det av alle ap jeg også! Tar ikke ap mer nå, må slutte med seroquel og som jeg tar for søvn. Noen tåler ikke så godt ap. Skulle ønske jeg aldri hadde rørt AP 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 28. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2017 1 minutt siden, elina777 skrev: Skulle ønske jeg aldri hadde rørt AP Samme her! Det gjør noe med kjemien i hjernen, og det gjør noe med kroppen/stoffskiftet. Skulle aldri tatt det! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest elina777 Skrevet 28. oktober 2017 Del Skrevet 28. oktober 2017 14 minutter siden, stjernestøv skrev: Samme her! Det gjør noe med kjemien i hjernen, og det gjør noe med kroppen/stoffskiftet. Skulle aldri tatt det! Ja, lagt på meg 40 kg og får de ikke av 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 28. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2017 Akkurat nå, elina777 skrev: Ja, lagt på meg 40 kg og får de ikke av Ja kjenner til det du, en sa til meg en gang "Ta medisin og bli en brøyler". Stemmer det. Men nå har jeg faktisk gått ned noen kilo, har jo tatt mindre og mindre dose. Og nå ingenting. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest elina777 Skrevet 28. oktober 2017 Del Skrevet 28. oktober 2017 1 time siden, stjernestøv skrev: Ja kjenner til det du, en sa til meg en gang "Ta medisin og bli en brøyler". Stemmer det. Men nå har jeg faktisk gått ned noen kilo, har jo tatt mindre og mindre dose. Og nå ingenting. Jeg spiser som en anorektiker og er like feit fordi jeg må ta litium også må vel ta slankeoperasjon det vil kjæresten min at jeg skal ta 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 28. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2017 5 minutter siden, elina777 skrev: Jeg spiser som en anorektiker og er like feit fordi jeg må ta litium også må vel ta slankeoperasjon det vil kjæresten min at jeg skal ta Ja det er noe med de medisinene som gjør at en legger på seg, men det hjelper vel ikke med slankeoperasjon om du allerede eter lite? Jeg har snakket om det, men min samboer vil jeg skal gå naturlig ned i vekt. Han sier det er ikke bare bare å være slankeoperert. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest elina777 Skrevet 28. oktober 2017 Del Skrevet 28. oktober 2017 Akkurat nå, stjernestøv skrev: Ja det er noe med de medisinene som gjør at en legger på seg, men det hjelper vel ikke med slankeoperasjon om du allerede eter lite? Jeg har snakket om det, men min samboer vil jeg skal gå naturlig ned i vekt. Han sier det er ikke bare bare å være slankeoperert. Ved slankeoperasjon kan jeg vel spise enda mindre:( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest elina777 Skrevet 28. oktober 2017 Del Skrevet 28. oktober 2017 Greide gå ned 15 kg da jeg gikk på lamictal istedenfor litium så er nesten alt tilbake da jeg tok litium igjen nå kan jeg angre på at jeg var så svak å ta litium igjen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 28. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2017 Akkurat nå, elina777 skrev: Ved slankeoperasjon kan jeg vel spise enda mindre:( Ja da spiser du nesten ingenting, har en bekjent som har gjort det. Gått ned 65 kilo. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest elina777 Skrevet 28. oktober 2017 Del Skrevet 28. oktober 2017 Akkurat nå, stjernestøv skrev: Ja da spiser du nesten ingenting, har en bekjent som har gjort det. Gått ned 65 kilo. Vet av ei som har gått ned over 100 kg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 28. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2017 Akkurat nå, elina777 skrev: Greide gå ned 15 kg da jeg gikk på lamictal istedenfor litium så er nesten alt tilbake da jeg tok litium igjen nå kan jeg angre på at jeg var så svak å ta litium igjen Ok. Kan du gå tilbake til lamictal igjen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 28. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2017 (endret) Akkurat nå, elina777 skrev: Vet av ei som har gått ned over 100 kg Ok, ja en går fort ned da, så får man hud som henger overalt. Endret 28. oktober 2017 av stjernestøv 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest elina777 Skrevet 28. oktober 2017 Del Skrevet 28. oktober 2017 1 minutt siden, stjernestøv skrev: Ok. Kan du gå tilbake til lamictal igjen? Fikk jo manisk psykose på lamictal så de tok den vekk 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.