Gå til innhold

Mina1/film.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

12 timer siden, Mina1 skrev:

Det er helt sant. Det er ikke alltid rosenrødt i forhold heller. Det er bra at dere er der for hveandre ennå. :) . Ting er ikke bedre på andre siden av gjerdet for å si det sånn. Det er min erfaring. Var min ekssamboer som gjorde det slutt da, men jeg hadde tenkt å gå mange ganger den gangen. Men nå ser jeg at ingenting er mer rosenrødt på andre siden av gjerdet, men men sånn er det :) . Jeg trodde at andre menn var så mye hyggeligere enn min ekssamboer men det stemmer ikke. ;) 

Ja er glad vi har holdt sammen da :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 104
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • stjernestøv

    48

  • påskelilje

    2

  • laban

    1

1 time siden, stjernestøv skrev:

Ja er glad vi har holdt sammen da :) 

Det er bra :) . Jeg kan love deg å si at alt er ikke bedre over den andre gjerdet for å si det sånn. Det kan ofte være mye verre over på den andre siden av gjerdet også.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mina1 skrev:

Det er bra :) . Jeg kan love deg å si at alt er ikke bedre over den andre gjerdet for å si det sånn. Det kan ofte være mye verre over på den andre siden av gjerdet også.... 

Ja :) Tror ikke jeg hadde klart meg så godt alene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Ja :) Tror ikke jeg hadde klart meg så godt alene. 

Det er godt å ha noen der. Jeg føler savnet etter å ha noen der også. :) . Jeg gjør det spesiellt nå når barna har blitt voksne, og jeg blir mye alene iblant. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mina1 skrev:

Det er godt å ha noen der. Jeg føler savnet etter å ha noen der også. :) . Jeg gjør det spesiellt nå når barna har blitt voksne, og jeg blir mye alene iblant. 

Ja det er en trygghet, selv om vi ikke er så mye sammen da :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, stjernestøv skrev:

Ja det er en trygghet, selv om vi ikke er så mye sammen da :) 

Holder på å forsøke å finne et ryddig system i leiligheten. Meg pluss alle kjærlighetssorgene mine... gjør at jeg ikke har klart å holde leiligheten ryddig, men nå er det på tide å ta tak :D haha . Så kanskje jeg kan skape bra inntrykk på en ny mann en dag ;) . Må begynne ett sted . hehe. 

Ser ut som et støvete og rotete edderkopp-hus her ;) haha. Men men får ta det med humor og gjøre noe med det. Blir lettere sjokkert over hvor rotete jeg kan være. Og hvor lite flink jeg er å holde system!. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Mina1 skrev:

Holder på å forsøke å finne et ryddig system i leiligheten. Meg pluss alle kjærlighetssorgene mine... gjør at jeg ikke har klart å holde leiligheten ryddig, men nå er det på tide å ta tak :D haha . Så kanskje jeg kan skape bra inntrykk på en ny mann en dag ;) . Må begynne ett sted . hehe. 

Ser ut som et støvete og rotete edderkopp-hus her ;) haha. Men men får ta det med humor og gjøre noe med det. Blir lettere sjokkert over hvor rotete jeg kan være. Og hvor lite flink jeg er å holde system!. 

Ja når det er rot inni en blir det rot ute også, har merket det. Bra du vil ta tak da :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, stjernestøv skrev:

Ja når det er rot inni en blir det rot ute også, har merket det. Bra du vil ta tak da :) 

Det er sant. Jeg holder på med en skikkelig opprydning i leiligheten :) . 

Her er filmen jeg ser i kveld: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Mina1 skrev:

Det er sant. Jeg holder på med en skikkelig opprydning i leiligheten :) . 

Her er filmen jeg ser i kveld: 

 

Ok. Har sett den jeg og. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, stjernestøv skrev:

Ok. Har sett den jeg og. 

Ja, det var en okey spennende film, men det var ikke den beste film jeg har sett... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Mina1 skrev:

Ja, det var en okey spennende film, men det var ikke den beste film jeg har sett... 

Nei det var ikke det. Nå ser jeg på stranger things. Det er en bra serie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, stjernestøv skrev:

Nei det var ikke det. Nå ser jeg på stranger things. Det er en bra serie.

Enig. Den minnet om "i know what you did last summer" filmen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 7.11.2017 den 15.31, stjernestøv skrev:

Nei det var ikke det. Nå ser jeg på stranger things. Det er en bra serie.

Jeg skal gå hen å se om jeg finner noe bra å se på i kveld tenkte jeg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mina1 skrev:

Jeg skal gå hen å se om jeg finner noe bra å se på i kveld tenkte jeg :) 

Jeg så "penger" i går, ikke så verst den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.11.2017 den 14.35, stjernestøv skrev:

Jeg så "penger" i går, ikke så verst den. 

Ser en film som heter Satanic på netflix.... skummel ..   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den siste uka har jeg sett både sesong 1 og 2 av Vikingane. Utrolig bra! Så siste episode nå. Trodde egentlig ikke det var min humor, men det var det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.11.2017 den 14.35, stjernestøv skrev:

Jeg så "penger" i går, ikke så verst den. 

Satanic... vet ikke om du har sett den... Tenkte at dette var en typisk film for deg men tror ikke du liker .... slutten.... (nå røper jeg for mye - typisk meg ;)

8 timer siden, påskelilje skrev:

Den siste uka har jeg sett både sesong 1 og 2 av Vikingane. Utrolig bra! Så siste episode nå. Trodde egentlig ikke det var min humor, men det var det :D

Mulig det er noe å se for meg Vikingane ;) .

Jeg så denne i går ;) : Men denne var tragisk altså. Den var god hele veien men.... hehe jeg skal ikke røpe noe mer for jeg har en tendens til å røpe filmene men nå har jeg vel allerede røpet for mye haha:  

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...