Gå til innhold

Når man faller/snubler/sklir og faller, sån skikkelig humorfall -tråden

Blomsterfluen

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen

I går sklei jeg på plastikkeska til pckabelen jeg hadde glemt å rydde opp, på det glatte parkettgulvet og begynte å falle med beina skrevende lenger og lenger i spagat. For å unngå å sprike manne-spagat med beina i fallet (jeg kan ikke spagat), så holdt jeg meg i pcbordet og lente meg bakover for å holde meg i kontorstolen for å unngå spagat. Men kontorstolen trillet bakover og det løse pcbordet ble skyvd bakover med meg og jeg falt pladask på rompa. Etterpå lo jeg lenge. Har dere her hatt noen sånne lignende fall som var morsomme og komiske?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gargamel
2 timer siden, Blomsterfluen skrev:

I går sklei jeg på plastikkeska til pckabelen jeg hadde glemt å rydde opp, på det glatte parkettgulvet og begynte å falle med beina skrevende lenger og lenger i spagat. For å unngå å sprike manne-spagat med beina i fallet (jeg kan ikke spagat), så holdt jeg meg i pcbordet og lente meg bakover for å holde meg i kontorstolen for å unngå spagat. Men kontorstolen trillet bakover og det løse pcbordet ble skyvd bakover med meg og jeg falt pladask på rompa. Etterpå lo jeg lenge. Har dere her hatt noen sånne lignende fall som var morsomme og komiske?

:) ikke så ille som deg, tror jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke like ille som ditt. Jeg har hatt veldig mange fall, for jeg er ganske klønete på endel ting. En gang gikk jeg på ski, med en hund som trakk. Skulle ned en bratt bakke og klare ikke svingen i bunn av bakken. Hanvet med skia i en busk og bena så langt fra hverandre at jeg ikke klarte bevege meg uten at det strakk skikkelig i lysken. Hunden syns det var veldig festlig at jeg lå på bakken. Jeg klarte ikke annet enn å begynne å le, men jeg var også litt bekymret for hvordan jeg skulle komme meg løs. Bena halvveis i været og skia sto rett opp og ned inni buskene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke så veldig ille, men en gang da jeg skulle ha meg et lite mellommåltid da jeg var veldig sulten. Jeg hadde da ikke spist siden frokost for kanskje 6 timer siden. Jeg åpnet kjøleskapet for å se hva slags mat jeg kunne trykke i meg og fant en banan. Den var brun og hadde begynt å bli litt svart så jeg tenkte med meg selv at den var det jammen meg på tide å spise opp. Jeg spiste opp bannana så fort jeg bare kunne. Hadde litt vondt i ryggen denne dagen så jeg bare kasta bananskallet opp i lufta. Bananskallet klasket først opp i taket før det dunket ned i gulvet bak meg. Jaja sa jeg og tenkte ikke mer på det før jeg snudde meg rundt og gikk bortover gulvet uten å tenke på bananskallet. Og før jeg visste ord av det så sklei jeg på bananskallet og jeg lo og lo og lo så mye jeg aldri før har ledd i hele mitt liv. Jeg begynte å tenke, hvordan kan et bananskall føre med seg så mye glede? Var det en tilfeldighet? Eller hadde jeg rett og slett funnet min bananskallgud? Så sånn lå jeg resten av dagen på gulvet med sokken full av banaskallmos. Det var en morsom hendelse, en hendelse jeg fortsatt husker 2 år etter.

Anonymkode: e5b6b...9d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Blomsterfluen skrev:

Syntes ikke falling er morsomt.

Anonymkode: 4091b...36c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Syntes ikke falling er morsomt.

Anonymkode: 4091b...36c

Nei vel, men det syns jeg er morsomt, men bare når det ikke er alvorlige fall. Det er selvsagt ikke morsomt om man skader seg alvorlig. Det er bare morsomt når fallet er morsomt uten at man skader seg, og kan le av det etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blomsterfluen
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Var ikke så veldig ille, men en gang da jeg skulle ha meg et lite mellommåltid da jeg var veldig sulten. Jeg hadde da ikke spist siden frokost for kanskje 6 timer siden. Jeg åpnet kjøleskapet for å se hva slags mat jeg kunne trykke i meg og fant en banan. Den var brun og hadde begynt å bli litt svart så jeg tenkte med meg selv at den var det jammen meg på tide å spise opp. Jeg spiste opp bannana så fort jeg bare kunne. Hadde litt vondt i ryggen denne dagen så jeg bare kasta bananskallet opp i lufta. Bananskallet klasket først opp i taket før det dunket ned i gulvet bak meg. Jaja sa jeg og tenkte ikke mer på det før jeg snudde meg rundt og gikk bortover gulvet uten å tenke på bananskallet. Og før jeg visste ord av det så sklei jeg på bananskallet og jeg lo og lo og lo så mye jeg aldri før har ledd i hele mitt liv. Jeg begynte å tenke, hvordan kan et bananskall føre med seg så mye glede? Var det en tilfeldighet? Eller hadde jeg rett og slett funnet min bananskallgud? Så sånn lå jeg resten av dagen på gulvet med sokken full av banaskallmos. Det var en morsom hendelse, en hendelse jeg fortsatt husker 2 år etter.

Anonymkode: e5b6b...9d6

Ok. Dette du skreiv her om bananskall fikk meg inn i latterkrampe. Dagen ble straks bedre nå. "Bananskallgud" hahaha. (Ikke latter av deg, men av humoren i innlegget ditt om bananskall).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Blomsterfluen skrev:

Vet ikke om det var så morsomt men...

Skulle inn å hente klær på et rom og sønnen min hadde lagt en manual på gulvet, den tråkket jeg på og falt pladask bakover...pang sa det. Det var mer skummelt enn morsomt syns jeg ;) Heldigvis gikk det bra, jeg som er så tung også...var vel fettet som beskyttet meg :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...