AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 Del Skrevet 6. november 2017 Noen som har vært akutt innlagt på psykiatrisk eller har lagt seg inn frivillig?? Jeg selv har vært innlagt noen få ganger frivillig/planlagt. 1 gang akutt. Hvordan opplevde du dette? Om det var akutt eller frivillig? Hva skjedde som gjorde at du ble innlagt? Anonymkode: 083ae...fd6 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 6. november 2017 Del Skrevet 6. november 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen som har vært akutt innlagt på psykiatrisk eller har lagt seg inn frivillig?? Jeg selv har vært innlagt noen få ganger frivillig/planlagt. 1 gang akutt. Hvordan opplevde du dette? Om det var akutt eller frivillig? Hva skjedde som gjorde at du ble innlagt? Anonymkode: 083ae...fd6 Jeg var innlagt noen ganger, var pga at jeg var dårlig. Var greit nok det, men best å være hjemme. Frivillig! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2017 Del Skrevet 10. november 2017 Innlagt 1 gang frivillig. Opplevde starten som vanskelig fordi jeg følte det var et nederlag. Årsak, somatisk og psykisk sykdom. Anonymkode: 88dcb...f3f 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.