Dante08 Skrevet 7. november 2017 Del Skrevet 7. november 2017 Hei! Jeg er ei ung dame på 23 år som sliter veldig med magen. Jeg vet jeg ikke kan få noe utredning eller undersøkelse her, men vil spørre om noen vet om eller har liknende symptomer selv. Jeg blir vekket om natten av at jeg er klissvåt av svette. Og må løpe på do! Akutt diare og det er gult. Nesten bare slim og veldig løst. Ikke helt som vann. Det er ekstremt illeluktende og fettete. Ellers "romler" og bråker magen mye og det er MYE gass. Og mageknip hver kveld. Magen blåser seg opp og jeg ser ut som en gravid dame. Noen ganger får jeg sove en hel natt, men da kommer det samme om morgenen. Svetter, blir kvalm og vet ikke hvilken vei det kommer, men kun veldig sjelden jeg kaster opp. Tatt ultralyd av bukspyttkjertelen og galleblæren, det er normalt. Har fått en antibiotikakur som ikke hjalp for ca. 5 mnd siden. Bruker ingen medisiner. Og drikker ikke alkohol. Brukt opptil 15 Imodium om dagen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/423684-gul-avf%C3%B8ring-og-mye-smerter/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.