Gå til innhold

En date som er bestevenner med sin eks.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vil du akseptere en slik situasjon? Eller er det bare meg som overreagerer på slike situasjoner? . Altså dersom du møter en mann som sier at eksen er den beste vennen han har, og at han vil treffe henne helt alene iblant, og at han aldri vil miste henne ut av livet sitt. Jeg føler at en slik situasjon er for usikkert for meg.  For hva vet man om de vil gjennoppta situasjonen de engang hadde. Hva mener dere? 

Anonymkode: cfacf...f06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg mener at man kan ha et livslangt og godt vennskap med en eks og at dette ikke innebærer noe annet enn vennskap. Selvfølgelig kan et slikt type forhold kompliseres om man da treffer en partner som, basert på følelser, ikke klarer å slå seg til ro med faktum.

Om jeg ville akseptere? Handler dét egentlig om det visst man først er kommet til et punkt hvor man er følelsesmessig engasjert tenker jeg. Kan man da velge noe annet enn å stole på?

Anonymkode: 434b9...0aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.11.2017 den 0.22, AnonymBruker skrev:

Jeg mener at man kan ha et livslangt og godt vennskap med en eks og at dette ikke innebærer noe annet enn vennskap. Selvfølgelig kan et slikt type forhold kompliseres om man da treffer en partner som, basert på følelser, ikke klarer å slå seg til ro med faktum.

Om jeg ville akseptere? Handler dét egentlig om det visst man først er kommet til et punkt hvor man er følelsesmessig engasjert tenker jeg. Kan man da velge noe annet enn å stole på?

Anonymkode: 434b9...0aa

Jeg mener at man må kjenne på sin magefølelse og inntrykk man får av situasjonen. Det handler ikke om man har følelser for fyren men det handler om hva man får inntrykk av. Får man inntrykk at det er mer enn ekseforhold så bør man gå ut av situasjonen før det blir for strevsomt å være i forholdet. 

 

På 19.11.2017 den 0.51, Xtra skrev:

Jeg synes at du skal la det ligge og gå videre.

Jeg er enig i at en slik situasjon er for vanskelig. 

Anonymkode: cfacf...f06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville vært skeptisk men fulgt magefølelsen. Noen ekser kan være den siste personen i verden man trenger se som en rival, andre kan være noen store kjærlighet som de aldri vil bli ferdig med og det er et problem..ville sett det an å prøvd vurdere hvilken type forhold de har. 

Anonymkode: 5bb9f...64e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville vært skeptisk men fulgt magefølelsen. Noen ekser kan være den siste personen i verden man trenger se som en rival, andre kan være noen store kjærlighet som de aldri vil bli ferdig med og det er et problem..ville sett det an å prøvd vurdere hvilken type forhold de har. 

Anonymkode: 5bb9f...64e

Det er ikke lett. Det er nok lett at man ser det ann. Men man kan gå på en skikkelig knekk i en slik situasjon. Det er en risikosituasjon. Man må vurdere hva man skal tro, og ikke tro.  Er man ekser så skulle man tro at man ikke måtte møtes alene. Det er jo en årsak til at man er ekser. Og gamle følelser kan lett oppstå på nytt. 

Jeg tror de fleste kan ha ulike oppfatninger og meninger om det emnet. Noen ville aldri akseptert et slikt venneforhold mellom to ekser, og noen aksepterer det. 

Anonymkode: cfacf...f06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...