Fionys Skrevet 7. november 2017 Del Skrevet 7. november 2017 Jeg sliter veldig med hukommelsen når jeg er inne i sykdomsperioder og det er veldig plagsomt. Konsentrasjon er heller ikke så mye å skryte av. Går det an å gjøre noe for å opprettholde hukommelsen selv om man er inne i en dårlig periode? Er det flere som plages med det samme? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest elina777 Skrevet 8. november 2017 Del Skrevet 8. november 2017 Ja mistet en måned av hukommelsen under mani 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 8. november 2017 Del Skrevet 8. november 2017 20 timer siden, Fionys skrev: Jeg sliter veldig med hukommelsen når jeg er inne i sykdomsperioder og det er veldig plagsomt. Konsentrasjon er heller ikke så mye å skryte av. Går det an å gjøre noe for å opprettholde hukommelsen selv om man er inne i en dårlig periode? Er det flere som plages med det samme? Jeg sliter med hukommelsen hele tiden, vet ikke om noe kan gjøres for å øve den opp. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fionys Skrevet 8. november 2017 Forfatter Del Skrevet 8. november 2017 6 timer siden, elina777 skrev: Ja mistet en måned av hukommelsen under mani Har aldri hatt mani og mistet hukommelsen på den måten, det må være grusomt. Får veldig dårlig hukommelse under hypomani. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janus30 Skrevet 8. november 2017 Del Skrevet 8. november 2017 22 timer siden, Fionys skrev: Jeg sliter veldig med hukommelsen når jeg er inne i sykdomsperioder og det er veldig plagsomt. Konsentrasjon er heller ikke så mye å skryte av. Går det an å gjøre noe for å opprettholde hukommelsen selv om man er inne i en dårlig periode? Er det flere som plages med det samme? Bipolare episoder har negativ påvirkning på de eksekutive funksjoner, deriblant konsentrasjon og hukommelse. Etter flere og verre episoder blir de kognitive problemene mer omfattende, og dessverre til stede også i friske perioder. Det er derfor viktig å få skikkelig behandling, for dette går ikke over av seg selv. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest elina777 Skrevet 9. november 2017 Del Skrevet 9. november 2017 18 timer siden, Fionys skrev: Har aldri hatt mani og mistet hukommelsen på den måten, det må være grusomt. Får veldig dårlig hukommelse under hypomani. Legen på sykehuset sa det var bra jeg ikke husket siden jeg ble beltelagt og alt var helvete men jeg hadde foretrukket å huske 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.