AnonymBruker Skrevet 7. november 2017 Del Skrevet 7. november 2017 Hei! Har akkurat begynt på antidep, og opplever da bivirkninger som hodepine og rastløshet. Er bivirkningene sterkest de første par timene (ca) etter du tar tabelleten, så roer de seg i løpet av noen timer, eller er de kontant hele tiden? Vurderer å ta min litt tidligere enn jeg tenke, for å ikke få bivirkningene sterkest rett før jeg skal sove, om det er sånn? Anonymkode: 1e1d8...a35 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2017 Del Skrevet 7. november 2017 Tar Aurorax om det er relevant Anonymkode: 1e1d8...a35 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2017 Del Skrevet 7. november 2017 Aurorix skal tas morgen og ettermiddag (ikke kveld). Hvis det er to ulikt store doser, skal den største tas morgen. Anonymkode: 4497b...142 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.