DetFinnesBare1 Skrevet 9. november 2017 Del Skrevet 9. november 2017 I det siste, har jeg utviklet en skrekk for og fly. Jeg skjønner ikke hvorfor, jeg har flydd mye siden jeg var liten så det er ikke akkurat som det er noe nytt. Under forrige resie, hver bidige lyd eller vibrasjon ga meg fnatt. Sovnet litt, men så kom turbulanse så jeg brå våknet. Ikke gøy haha. Noen ide hvorfor dette bare utviklet seg? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mina1 Skrevet 9. november 2017 Del Skrevet 9. november 2017 33 minutter siden, DetFinnesBare1 skrev: I det siste, har jeg utviklet en skrekk for og fly. Jeg skjønner ikke hvorfor, jeg har flydd mye siden jeg var liten så det er ikke akkurat som det er noe nytt. Under forrige resie, hver bidige lyd eller vibrasjon ga meg fnatt. Sovnet litt, men så kom turbulanse så jeg brå våknet. Ikke gøy haha. Noen ide hvorfor dette bare utviklet seg? Jeg har også flyskrekk. Men jo måtte fly ganske mye i sommer, og jo mer jeg flydde.. jo tryggere ble jeg. Jeg ble vant til lydene og vibrasjonene. Men når jeg ikke har flydd på en stund er jeg livredd igjen. Vet godt hvordan det er. Men om jeg hadde hatt penger til å reise på en tur nå så hadde jeg faktisk gledelig sittet meg inn i et fly for å komme dit jeg skulle. Så jeg er nok ikke så redd som jeg tror 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.