AnonymBruker Skrevet 10. november 2017 Del Skrevet 10. november 2017 Hvem flere er oppe nå halv 4 på natta? Jeg får ikke sove, tenker på hvor meningsløst livet mitt er Anonymkode: 8f09b...f1c 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2017 Del Skrevet 10. november 2017 Hvor kokko kan man bli før man klikker? Hvem vet Anonymkode: 8f09b...f1c 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2017 Del Skrevet 10. november 2017 15 utg kun kr 298 Det er alltods hyggelig når mobilen blir overvåka. Sleipe faen. Men jeg vet det nok Men Anonymkode: 8f09b...f1c 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 10. november 2017 Del Skrevet 10. november 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvem flere er oppe nå halv 4 på natta? Jeg får ikke sove, tenker på hvor meningsløst livet mitt er Anonymkode: 8f09b...f1c Livet kan virke meningsløst,men det er en mening. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 10. november 2017 Del Skrevet 10. november 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvem flere er oppe nå halv 4 på natta? Jeg får ikke sove, tenker på hvor meningsløst livet mitt er Anonymkode: 8f09b...f1c Ikke jeg, da sov jeg som en stein. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2017 Del Skrevet 10. november 2017 3 timer siden, stjernestøv skrev: Livet kan virke meningsløst,men det er en mening. Hva er meningen? Anonymkode: 8f09b...f1c 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 10. november 2017 Del Skrevet 10. november 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er meningen? Anonymkode: 8f09b...f1c Å være seg selv kanskje... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mina1 Skrevet 10. november 2017 Del Skrevet 10. november 2017 (endret) 5 timer siden, stjernestøv skrev: Livet kan virke meningsløst,men det er en mening. Det er sant. Livet kan iblant føles så meningsløst, men det er en mening i det. Vi må bare gjøre det beste ut av alt. Og livet er som en film... det er jo spennende også..... selv om det går i bølgedaler, opp og nedturer, glade og triste dager, .. spennende dager, berusende dager,... og late dager... Endret 10. november 2017 av Mina1 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 10. november 2017 Del Skrevet 10. november 2017 1 minutt siden, Mina1 skrev: Det er sant. Livet kan iblant føles så meningsløst, men det er en mening i det. Vi må bare gjøre det beste ut av alt. Og livet er som en film... det er jo spennende også..... selv om det går i bølgedaler, opp og nedturer, glade og triste dager, .. spennende dager, berusende dager,... og late dager... Ja vi må ta det som det er, for meg er livet en drøm/illusjon, det skjer ting hele tiden...men hva er virkelig? Ikke dette tror jeg, kanskje det er derfor vi drømmer når vi er våkne? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mina1 Skrevet 10. november 2017 Del Skrevet 10. november 2017 (endret) 1 minutt siden, stjernestøv skrev: Ja vi må ta det som det er, for meg er livet en drøm/illusjon, det skjer ting hele tiden...men hva er virkelig? Ikke dette tror jeg, kanskje det er derfor vi drømmer når vi er våkne? Selve livet er som en drøm . Vi får si det sånn. En mager trøst for oss som drømmer i våken tilstand Endret 10. november 2017 av Mina1 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 10. november 2017 Del Skrevet 10. november 2017 2 minutter siden, Mina1 skrev: Selve livet er som en drøm . Vi får si det sånn. En mager trøst for oss som drømmer i våken tilstand Hehe ja Tenkte alltid det var en film når jeg vokste opp, det er jo som det og. Tenkte at det ender godt, det gjør det alltid på film. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mina1 Skrevet 10. november 2017 Del Skrevet 10. november 2017 (endret) 1 minutt siden, stjernestøv skrev: Hehe ja Tenkte alltid det var en film når jeg vokste opp, det er jo som det og. Tenkte at det ender godt, det gjør det alltid på film. Jeg får si det som en i familien min sa rett før hun døde. Hun sa:" en ting må jeg si og det er at livet mitt har vært som en film, med meg selv i hovedrollen, og med medskuespillere ved min side" Endret 10. november 2017 av Mina1 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 10. november 2017 Del Skrevet 10. november 2017 Akkurat nå, Mina1 skrev: Jeg får si det som en i familien min sa da hun døde. Hun sa: en ting må jeg si og det er at livet mitt har vært som en film, med meg selv i hovedrollen, og med medskuespillere ved min side Å, ja det er helt sant, vakkert sagt Vi har hovedrollen selv ja og er vår egen skaper av rollen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mina1 Skrevet 10. november 2017 Del Skrevet 10. november 2017 Akkurat nå, stjernestøv skrev: Å, ja det er helt sant, vakkert sagt Vi har hovedrollen selv ja og er vår egen skaper av rollen. Ja, jeg fikk høre at det var noe av det siste hun sa før hun døde. Og ja det er sant. Hun har så rett. Vi alle har hver vår film i hodet vårt. Livet er som en film. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 10. november 2017 Del Skrevet 10. november 2017 1 minutt siden, Mina1 skrev: Ja, jeg fikk høre at det var noe av det siste hun sa før hun døde. Og ja det er sant. Hun har så rett. Vi alle har hver vår film i hodet vårt. Livet er som en film. Ja det hadde hun helt rett i, så nok sannheten hun på slutten <3 Fint hun delte den 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mina1 Skrevet 10. november 2017 Del Skrevet 10. november 2017 1 minutt siden, stjernestøv skrev: Ja det hadde hun helt rett i, så nok sannheten hun på slutten <3 Fint hun delte den Ja hun hadde alltid så gode kommentarer på lur. Husker at hun hadde mange av dem. Og spesiellt den med at livet er som en film. Den er så sann så sann. Og vi har alle ulike roller i filmene til folk. Det er det som er så utrolig fascinerende å tenke på hvordan filmene til de ulike menneskene er. Og livet er noe helt spesiellt som vi har fått en gang, og det er viktig å gjøre det beste ut av den, både i medgang og motgang 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 10. november 2017 Del Skrevet 10. november 2017 5 minutter siden, Mina1 skrev: Ja hun hadde alltid så gode kommentarer på lur. Husker at hun hadde mange av dem. Og spesiellt den med at livet er som en film. Den er så sann så sann. Og vi har alle ulike roller i filmene til folk. Det er det som er så utrolig fascinerende å tenke på hvordan filmene til de ulike menneskene er. Og livet er noe helt spesiellt som vi har fått en gang, og det er viktig å gjøre det beste ut av den, både i medgang og motgang Ja er enig i det Vi må gjøre det beste ut av det, og det blir jo lettere når en tenker på det som en film. For det ender godt til slutt 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mina1 Skrevet 10. november 2017 Del Skrevet 10. november 2017 (endret) 5 minutter siden, stjernestøv skrev: Ja er enig i det Vi må gjøre det beste ut av det, og det blir jo lettere når en tenker på det som en film. For det ender godt til slutt Som oftest... Men hun som sa det døde så altfor tidlig... Men trøsten er at hun fikk oppleve mye i livet heldigvis.... Men vi får tenke på oss som noen intligente flinke sterke tøffe hovedskuespillere . Vi er noen helter i filmene våre! Endret 10. november 2017 av Mina1 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 10. november 2017 Del Skrevet 10. november 2017 1 minutt siden, Mina1 skrev: Som oftest... Men hun som sa det døde så altfor tidlig... Men trøsten er at hun fikk oppleve mye i livet heldigvis.... Men vi får tenke på oss som noen intligente flinke sterke tøffe hovedskuespillere . Vi er noen helter i filmene våre! Ja det er trist at noen dør for tidlig, men de kommer jo hjem da når filmen er slutt. Ja vi er alle helter i grunn Vi gjør vårt beste,og det finnes så mange roller. Alle er viktige. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mina1 Skrevet 10. november 2017 Del Skrevet 10. november 2017 15 minutter siden, stjernestøv skrev: Ja det er trist at noen dør for tidlig, men de kommer jo hjem da når filmen er slutt. Ja vi er alle helter i grunn Vi gjør vårt beste,og det finnes så mange roller. Alle er viktige. Det er sant. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.