Victoriaothilie Skrevet 12. november 2017 Skrevet 12. november 2017 Mensen er 7 dager på overtid. Brystvortene mine er såre! Jeg er konstant trøtt. ( nei er ikke gravid ) har ikke hatt samleie på 1 år! Jeg hadde skikkelig mageknip i 5 dager for 1 uke siden med diaré den ene dagen. Hadde også en dag med brekninger! Har også skikkelig humørsvingninger Bør jeg bekymre meg for kreft? jeg har lavt stoffskifte 0 Siter
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 12. november 2017 Skrevet 12. november 2017 Det du beskriver er ikke symptomer på kreft. Hvor gammel er du? bruker du prevensjon? Hilsen Mette 0 Siter
Victoriaothilie Skrevet 22. november 2017 Forfatter Skrevet 22. november 2017 Mette Moen, Gynekolog skrev (På 12.11.2017 den 19.02): Det du beskriver er ikke symptomer på kreft. Hvor gammel er du? bruker du prevensjon? Hilsen Mette Ekspander 24 år, bruker ikke prevangsjon 0 Siter
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 22. november 2017 Skrevet 22. november 2017 Da du er sikker på ikke å kunne være gravid, kan du se det an. Hvis du ikke har fått menstruasjon på tre måneder, kan det være lurt å søke lege. Vennlig hilsen Mette 0 Siter
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 22. november 2017 Skrevet 22. november 2017 PS lavt stoffskifte kan påvirke menstruasjonssyklus. Hilsen Mette 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.