AnonymBruker Skrevet 12. november 2017 Del Skrevet 12. november 2017 Mange sier at alkohol er et sannhetsserum. Men har noen hørt om en full person kan servere løgner? Anonymkode: 922c5...939 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2017 Del Skrevet 12. november 2017 Åjoda! Jeg lyger også når jeg er full! Anonymkode: 12eb8...26a 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 13. november 2017 Del Skrevet 13. november 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Mange sier at alkohol er et sannhetsserum. Men har noen hørt om en full person kan servere løgner? Anonymkode: 922c5...939 Aldri stol på fulle folk, det kommer så mye tull fra dem. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 13. november 2017 Del Skrevet 13. november 2017 Selvsagt kan man lyve i påvirket tilstand. Både med hensikt og som resultat av endret virkelighetsoppfatning pga. rusen. Det der med at fulle folk sier sannheten, skyldes vel at hemningene forsvinner og man blir mindre forsiktig med hva man røper / sier rett ut. Men det betyr ikke at alle som er fulle, snakker bare sant. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
påskelilje Skrevet 13. november 2017 Del Skrevet 13. november 2017 Selvsagt kan berusede eller fulle folk lyve. De som andre folk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xtra Skrevet 13. november 2017 Del Skrevet 13. november 2017 En full person kan selvfølgelig gjerne lyve. Noen lyver også mer når de er fulle, gjerne i form av skryt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 Del Skrevet 13. november 2017 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Mange sier at alkohol er et sannhetsserum. Men har noen hørt om en full person kan servere løgner? Anonymkode: 922c5...939 Jeg har også hørt at fra fulle folk kommer sannheten frem. Det skyldes vel at de mister noen hemninger som i tillegg gjør at det er enklere å lyve. Anonymkode: 1c742...add 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 Del Skrevet 13. november 2017 Jeg har mange ganger lurt på hvordan det er med fulle leger og annet helsepersonell med taushetsplikt når de er ute på fest. Anonymkode: 1c742...add 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 Del Skrevet 13. november 2017 Kommunikasjon er ofte vanskelig selv om man kan språket der man er synes jeg. Hva som ofte vanskeliggjør tror jeg er at vi står ofte i så ulike situasjoner og tradisjoner. Hjelper lite " å ha en liten dram i hvert ben " Tvert imot man blir ikke flinkere av det. Det er bare kunstnermyten.At man må selv ha det elendig for å kunne skape noe fint og bra. Alt tror jeg ikke lenger på. Politikk og fulle folk. Uansett. Anonymkode: a2025...aa7 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kanuttius Skrevet 14. november 2017 Del Skrevet 14. november 2017 Tror man hører like mye løgn som sannhet fra fulle folk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mettemette Skrevet 15. november 2017 Del Skrevet 15. november 2017 Det er ikke et sannhetsserum, men hva skjer er at det du virkelig har i hjertet kommer, enten det er sannhet eller løgn 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ALeXz Skrevet 15. november 2017 Del Skrevet 15. november 2017 (endret) Løgner kommer på løpende bånd hos fulle folk.. Det du sikter til er kanskje det at fulle folk slenger ut sannheter de aldri ville sagt når de var edru, men noe sannhetsserum er det nok ikke selvom folk bryr seg mindre om konsekvensene av hva de ellers ikke ville sagt høyt. Endret 15. november 2017 av ALeXz hdeuiwhgfiuw 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.