Gå til innhold

Kan en full person aldri lyve?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mange sier at alkohol er et sannhetsserum. Men har noen hørt om en full person kan servere løgner? 

Anonymkode: 922c5...939

Aldri stol på fulle folk, det kommer så mye tull fra dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt kan man lyve i påvirket tilstand. Både med hensikt og som resultat av endret virkelighetsoppfatning pga. rusen.

Det der med at fulle folk sier sannheten, skyldes vel at hemningene forsvinner og man blir mindre forsiktig med hva man røper / sier rett ut. Men det betyr ikke at alle som er fulle, snakker bare sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mange sier at alkohol er et sannhetsserum. Men har noen hørt om en full person kan servere løgner? 

Anonymkode: 922c5...939

Jeg har også hørt at fra fulle folk kommer sannheten frem. Det skyldes vel at de mister noen hemninger som i tillegg gjør at det er enklere å lyve.

Anonymkode: 1c742...add

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mange ganger lurt på hvordan det er med fulle leger og annet helsepersonell med taushetsplikt når de er ute på fest.

Anonymkode: 1c742...add

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommunikasjon er ofte vanskelig selv om man kan språket der man er synes jeg. Hva som ofte vanskeliggjør tror jeg er at vi står ofte i så ulike situasjoner og tradisjoner.

Hjelper lite " å ha en liten dram i hvert ben " Tvert imot man blir ikke flinkere av det. Det er bare kunstnermyten.At man må selv ha det elendig for å kunne skape noe fint og bra. Alt tror jeg ikke lenger på. Politikk og fulle folk. Uansett.

Anonymkode: a2025...aa7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løgner kommer på løpende bånd hos fulle folk..

Det du sikter til er kanskje det at fulle folk slenger ut sannheter de aldri ville sagt når de var edru, men noe sannhetsserum er det nok ikke selvom folk bryr seg mindre om konsekvensene av hva de ellers ikke ville sagt høyt.

Endret av ALeXz
hdeuiwhgfiuw
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...