Gå til innhold

Når man begynner å bli litt paranoid....

Gjest Mina1

Anbefalte innlegg

Lyder i et vindu som står på vid gap har plaget meg i kveld. Lyden er slik at det kan virke ut som om noen slår med noe ... ved vinduet og jeg våger ikke å gå Inn i stuen å sjekke anngående vinduet... ville dere blitt skeptisk og litt redd? ;). Og spesiellt med mine psyopatiske menn fra fortid så blir jeg litt hysterisk...

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Mina1 skrev:

Lyder i et vindu som står på vid gap har plaget meg i kveld. Lyden er slik at det kan virke ut som om noen slår med noe ... ved vinduet og jeg våger like å gå Inn i stuen å sjekke anngående vinduet... ville dere blitt skeptisk og litt redd? ;)

Nei.

Anonymkode: 0c0aa...437

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei.

Mulig meg som har sett for mye skrekkfilmer ;) . Jeg satt å så en skrekkfilm, også hørte jeg den lyden... hører den enda, .. merkelig lyd, men regner med at det er noe utenfor som lager lyden... og ikke en psyko ;) . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
10 timer siden, Mina1 skrev:

Lyder i et vindu som står på vid gap har plaget meg i kveld. Lyden er slik at det kan virke ut som om noen slår med noe ... ved vinduet og jeg våger ikke å gå Inn i stuen å sjekke anngående vinduet... ville dere blitt skeptisk og litt redd? ;). Og spesiellt med mine psyopatiske menn fra fortid så blir jeg litt hysterisk...

Lukk vinduet:)

* Følte seg løsningsorientert*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Lukk vinduet:)

* Følte seg løsningsorientert*

Jeg vet ikke hva det var. Men saken var at jeg så på en skrekkfilm og så hørte jeg lyder fra vinduet. Tror de kom utenfra men vet ikke hva det var. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mina1 skrev:

Men saken var at jeg så på en skrekkfilm og så hørte jeg lyder fra vinduet.

Du innser vel selv at dette ikke akkurat er veldig uvanlig eller farlig?

Det er derfor det kalles skrekkfilm :ph34r:

Endret av laban
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, laban skrev:

Du innser vel selv at dette ikke akkurat er veldig uvanlig eller farlig?

Det er derfor det kalles skrekkfilm :ph34r:

Jeg tror det kan være noen rør ute som har laget disse lydene, for det regner litt i går. Ja .. det er en årsak til at skrekkfilmer gjør en litt småparanoid ;) . Sitter man med vinduet åpent og ser på skrekkfilmer så kan man jo bli skremt av lyder mye lettere.... enn ellers.. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Mina1 skrev:

Jeg tror det kan være noen rør ute som har laget disse lydene, for det regner litt i går. Ja .. det er en årsak til at skrekkfilmer gjør en litt småparanoid ;) . Sitter man med vinduet åpent og ser på skrekkfilmer så kan man jo bli skremt av lyder mye lettere.... enn ellers.. 

Da sitter man ikke med vinduet åpent og ser på skrekkfilmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da sitter man ikke med vinduet åpent og ser på skrekkfilmer.

hehe ;) :lol: nei egentlig ikke ... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...