AnonymBruker Skrevet 15. november 2017 Del Skrevet 15. november 2017 Hei, noe andre med angst som føler seg så dritt fordi en ikke klarer å gjennomføre noe? Ikke klarer jeg å fullføre førerkortet, ikke klarer jeg å følge opp familie, og jeg har ved flere annledninger meldt meg syk på jobb ut av at jeg ikke ville eller klarte. Hater meg selv og hvor «svak/slapp» jeg er. Noe andre? Anonymkode: db24d...c37 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2017 Del Skrevet 15. november 2017 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei, noe andre med angst som føler seg så dritt fordi en ikke klarer å gjennomføre noe? Ikke klarer jeg å fullføre førerkortet, ikke klarer jeg å følge opp familie, og jeg har ved flere annledninger meldt meg syk på jobb ut av at jeg ikke ville eller klarte. Hater meg selv og hvor «svak/slapp» jeg er. Noe andre? Anonymkode: db24d...c37 Ja. Anonymkode: c586f...ae5 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2017 Del Skrevet 15. november 2017 Føler jeg klarer å fucke opp alle jobber jeg får/skolen ved å komme med unnskyldinger til å ikke møte opp, føler jeg konstant skuffer, lyver osv. Så slitsomt Anonymkode: db24d...c37 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kanuttius Skrevet 15. november 2017 Del Skrevet 15. november 2017 I fht sosiale ting så har jeg slike tanker. Jeg kan f.eks bestemme meg for å delta på dugnad med glede mens hodet protesterer villt og uhemmet. Dette til tross for at jeg vet og har erfart at dugnad som oftest er gøy og nyttig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.