Gå til innhold

Sterk selvkritikk

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, noe andre med angst som føler seg så dritt fordi en ikke klarer å gjennomføre noe? Ikke klarer jeg å fullføre førerkortet, ikke klarer jeg å følge opp familie, og jeg har ved flere annledninger meldt meg syk på jobb ut av at jeg ikke ville eller klarte. Hater meg selv og hvor «svak/slapp» jeg er. Noe andre? :(

Anonymkode: db24d...c37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei, noe andre med angst som føler seg så dritt fordi en ikke klarer å gjennomføre noe? Ikke klarer jeg å fullføre førerkortet, ikke klarer jeg å følge opp familie, og jeg har ved flere annledninger meldt meg syk på jobb ut av at jeg ikke ville eller klarte. Hater meg selv og hvor «svak/slapp» jeg er. Noe andre? :(

Ja.

Anonymkode: c586f...ae5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler jeg klarer å fucke opp alle jobber jeg får/skolen ved å komme med unnskyldinger til å ikke møte opp, føler jeg konstant skuffer, lyver osv. Så slitsomt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kanuttius

I fht sosiale ting så har jeg slike tanker. Jeg kan f.eks bestemme meg for å delta på dugnad  med glede mens hodet protesterer villt og uhemmet. Dette til tross for at jeg vet og har erfart at dugnad som oftest er gøy og nyttig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...