AnonymBruker Skrevet 15. november 2017 Del Skrevet 15. november 2017 Er folk på dette forumet kun interessert i å diskutere sin egen navle? Det kan virke sånn. Anonymkode: cb760...a52 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emilie321 Skrevet 15. november 2017 Del Skrevet 15. november 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Er folk på dette forumet kun interessert i å diskutere sin egen navle? Det kan virke sånn. Anonymkode: cb760...a52 Hva vil du diskutere? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2017 Del Skrevet 15. november 2017 7 timer siden, emilie321 skrev: Hva vil du diskutere? Samfunn, innvandring, økomoni. Anonymkode: cb760...a52 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kanuttius Skrevet 15. november 2017 Del Skrevet 15. november 2017 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Samfunn, innvandring, økomoni. Anonymkode: cb760...a52 Jeg liker å diskutere slike ting samt relgioner men her inne gjør jeg sjeldent det pga jeg ikke har pc og må skrive på mobil. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mettemette Skrevet 15. november 2017 Del Skrevet 15. november 2017 1 hour ago, AnonymBruker said: Samfunn, innvandring, økomoni. Anonymkode: cb760...a52 Ja, hvorfor ikke 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2017 Del Skrevet 15. november 2017 11 minutter siden, Mettemette skrev: Ja, hvorfor ikke Noe sånt. Anonymkode: 437cf...cb8 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2017 Del Skrevet 20. desember 2017 On 15/11/2017 at 10:50 AM, AnonymBruker said: Samfunn, innvandring, økomoni. Anonymkode: cb760...a52 Snakker aldrig om økomoni, men iblant om økonomi Anonymkode: 6a405...0c1 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2017 Del Skrevet 20. desember 2017 Har merket det selv her inne.Trodde folk her var hyggelige og hjelpsomme.Men det er liksom bare samme "gjengen" som støtter hverandre. Anonymkode: bd1ee...0d4 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trine Skrevet 20. desember 2017 Del Skrevet 20. desember 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har merket det selv her inne.Trodde folk her var hyggelige og hjelpsomme.Men det er liksom bare samme "gjengen" som støtter hverandre. Anonymkode: bd1ee...0d4 Hva mener du med det? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2017 Del Skrevet 20. desember 2017 3 minutter siden, Trine skrev: Hva mener du med det? Mener akkurat det jeg skriver. Anonymkode: bd1ee...0d4 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trine Skrevet 20. desember 2017 Del Skrevet 20. desember 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mener akkurat det jeg skriver. Anonymkode: bd1ee...0d4 Ja, det regnet jeg med, men jeg forstår ikke hva du mener med det. Man støtter jo de man er enige med, også støtter man ikke de man ikke er enige med. Og jeg forstår ikke hva det har med hjelpsom og hyggelig å gjøre, eller hvilken gjeng det er du mener støtter hverandre fordi de er en gjeng. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2017 Del Skrevet 20. desember 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har merket det selv her inne.Trodde folk her var hyggelige og hjelpsomme.Men det er liksom bare samme "gjengen" som støtter hverandre. Anonymkode: bd1ee...0d4 Hvem er denne gjengen? Anonymkode: cb760...a52 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maggie55 Skrevet 21. desember 2017 Del Skrevet 21. desember 2017 Sikkert bare opptatt av "å hale jula i havn "dette året også som alle foregående år. Jeg tar nå akkumulert oppvask på kjøkkenbenken. Min mor var alltid opptatt av at der ikke skulle stå oppvask uansett om bare noen få kopper eller kniver rtc. Skal også rydde litt i diverse klær og poser som er strødd rundt på grunn av sygdom over lang lang tid. Men jeg tror Jesusbarnet også hadde sitt avhengig av alt.🌻 Tror bare man ikke tar ut alt i sånne fora eller nettsammenheng. Sikkert også lurt. Man er også tryggere om man snakker om seg aelv og egne betraktninger. Da vet man iallefall hva man snakker om. Ellers er her jo fremdeles ingen fagkyndig eller ekspert. Det har sikkert sitt å si. Vi kan jo bare ønske fortsatt god bedring.🍀 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2017 Del Skrevet 21. desember 2017 Ehh..mer logisk å diskutere navler enn samfunnspolitiske spørsmål på Doktoronline.. Anonymkode: 4eb83...9d0 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maggie55 Skrevet 21. desember 2017 Del Skrevet 21. desember 2017 Såkalte friske mennesker kan også ha det helt forferdelig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2017 Del Skrevet 22. desember 2017 9 timer siden, Maggie55 skrev: Såkalte friske mennesker kan også ha det helt forferdelig. Er man frisk da? Anonymkode: cb760...a52 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maggie55 Skrevet 22. desember 2017 Del Skrevet 22. desember 2017 Vi tenker og tror alle så godt vi kan alle sammen i våre dager som alltid.😊 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slabbedask Skrevet 22. desember 2017 Del Skrevet 22. desember 2017 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Ehh..mer logisk å diskutere navler enn samfunnspolitiske spørsmål på Doktoronline.. Anonymkode: 4eb83...9d0 Sant nok, vel. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.