Gå til innhold

Sin egen navle?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er folk på dette forumet kun interessert i å diskutere sin egen navle?

Det kan virke sånn.

Anonymkode: cb760...a52

Hva vil du diskutere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kanuttius
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Samfunn, innvandring, økomoni.

Jeg liker å diskutere slike ting samt relgioner men her inne gjør jeg sjeldent det pga jeg ikke har pc og må skrive på mobil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Annonse

On 15/11/2017 at 10:50 AM, AnonymBruker said:

Samfunn, innvandring, økomoni.

Snakker aldrig om økomoni, men iblant om økonomi :lol:

Anonymkode: 6a405...0c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har merket det selv her inne.Trodde folk her var hyggelige og hjelpsomme.Men det er liksom bare samme "gjengen" som støtter hverandre.

Anonymkode: bd1ee...0d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har merket det selv her inne.Trodde folk her var hyggelige og hjelpsomme.Men det er liksom bare samme "gjengen" som støtter hverandre.

Hva mener du med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mener akkurat det jeg skriver.

Ja, det regnet jeg med, men jeg forstår ikke hva du mener med det. Man støtter jo de man er enige med, også støtter man ikke de man ikke er enige med. Og jeg forstår ikke hva det har med hjelpsom og hyggelig å gjøre, eller hvilken gjeng det er du mener støtter hverandre fordi de er en gjeng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvem er denne gjengen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Sikkert bare opptatt av "å hale jula i havn "dette året også som alle foregående år. 

Jeg tar nå akkumulert oppvask på kjøkkenbenken. Min mor var alltid opptatt av at der ikke skulle stå oppvask uansett om bare noen få kopper eller  kniver rtc.

Skal også rydde litt i diverse klær og poser som er strødd rundt på grunn av sygdom over lang lang tid.

Men jeg tror Jesusbarnet også hadde sitt avhengig av alt.🌻

Tror bare man ikke tar ut alt i sånne fora eller nettsammenheng. Sikkert også lurt. Man er også tryggere om man snakker om seg aelv og egne betraktninger. Da vet man iallefall hva man snakker om. Ellers er her jo fremdeles ingen fagkyndig eller ekspert. Det har sikkert sitt å si. Vi kan jo bare ønske fortsatt god bedring.🍀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, Maggie55 skrev:

Såkalte friske mennesker kan også ha det helt forferdelig.

Er man frisk da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ehh..mer logisk å diskutere navler enn samfunnspolitiske spørsmål på Doktoronline..

Anonymkode: 4eb83...9d0

Sant nok, vel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...