AnonymBruker Skrevet 15. november 2017 Del Skrevet 15. november 2017 Jeg jobber omtrent hver dag hele uken senvakter. Jobber sent 4-6 dager i uken. Har fri 1-2 dager i uken. På de dagene jeg har fri så føler jeg at jeg får dårlig tid. Da skal jeg forsøke å sosialisere meg. Tenker på å gå turer med folk osv. Men så blir det slik at jeg får mye annet på hendene: har barn, og så må jeg gjøre de ærend som jeg har overskudd til å gjøre. Er det naturlig at jeg får problemer med å sosialisere meg med andre når jeg jobber så mye sent? Hva mener dere? Anonymkode: 02427...8df 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2017 Del Skrevet 15. november 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg jobber omtrent hver dag hele uken senvakter. Jobber sent 4-6 dager i uken. Har fri 1-2 dager i uken. På de dagene jeg har fri så føler jeg at jeg får dårlig tid. Da skal jeg forsøke å sosialisere meg. Tenker på å gå turer med folk osv. Men så blir det slik at jeg får mye annet på hendene: har barn, og så må jeg gjøre de ærend som jeg har overskudd til å gjøre. Er det naturlig at jeg får problemer med å sosialisere meg med andre når jeg jobber så mye sent? Hva mener dere? Anonymkode: 02427...8df Ja, det høres naturlig ut. Anonymkode: ea2e0...355 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2017 Del Skrevet 15. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja, det høres naturlig ut. Anonymkode: ea2e0...355 Jeg har foreks denne uken kun fri i dag, og søndag. Ellers jobber jeg sent hver dag og hele uken gjennom. Jeg jobber når andre er hjemme, og så går jeg på jobb forholdsvis tidlig selv om dagene blir ganske lange. Kommer hjem sent på kvelden og er trøtt, og så blir det soving. På dagene jeg har fri så blir det barna som er i høysete. De er ellers hos faren. Ellers så prioriterer jeg familien. Jeg får litt dårlig samvittighet for der planlegger jeg å gå tur med en venn av meg, og må alltid avlyse pga jeg har så mye annet som må gjøres de dagene jeg har fri. Man kan jo tro at det er en prioriteringssak, men er litt dumt å bruke store deler av den ene eller de to fridagene jeg har i uken på en venn fremfor barna, og familie. Det er nok pga jobben at det blir sånn. Så ja jeg burde absolutt hatt flere normale dagvakter. Anonymkode: 02427...8df 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.