AnonymBruker Skrevet 15. november 2017 Del Skrevet 15. november 2017 Har hatt perioder med lett depresjon, men har kulliminert nå ved sterk mistanke om at min kone er utro. Hun nekter for dette, men uroen rundt dette forsterker tanker som jeg har slitt med lenge. Rabla ned dette i frustrasjonen: Vondt vondt vondt. Panikk, smerte, tomhet, fravær av lykke. Fra vondt og tomt, til piskeslag for å stagge smerte. Vondt vondt vondt. Savn, redsel utilstrekkelighet Fra tomhet, fravær av lykke, til mørke og tapte drømmer. Vondt vondt vondt, er dette ekte, eller vind for hjerte. Fra savn redsel utilstrekkelighet, til mistillit og urolig smerte Vondt vondt vondt. Havet er kaldt befriende lykke. Fra ekte, eller vind for hjerte. Til godhet og kjærlighet litt lenger der borte. Anonymkode: d9770...064 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caprioli Skrevet 17. november 2017 Del Skrevet 17. november 2017 Hei, gjør du noe for å lette på situasjonen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kanuttius Skrevet 18. november 2017 Del Skrevet 18. november 2017 Hvorfor mistenker du at hun er utro? Kan det være depresjonen som snakker? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turisten01 Skrevet 18. november 2017 Del Skrevet 18. november 2017 10 timer siden, Caprioli skrev: Hei, gjør du noe for å lette på situasjonen? Har gått til legen for råd, fikk vival. Føler at dette hjelper. Prøver å tro på min kone, som jeg jeg elsker, å håper har så mye respekt for meg at hun forteller sannheten. Har fortalt henne at jeg både kunne forstått å tilgitt utroskap, lettere å takle sannhet en uvisshet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turisten01 Skrevet 18. november 2017 Del Skrevet 18. november 2017 7 timer siden, BamseLiten skrev: Hvorfor mistenker du at hun er utro? Kan det være depresjonen som snakker? Ganske utdypende melding til venninne. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.