Gå til innhold

Blødning ved p-pillebruk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! 

Jeg skal prøve å forklare dette problemet så godt jeg kan ;)

Jeg begynte på p-piller, Microgynom, for over 1. år siden nå. Jeg begynte i August og hadde ingen problemer med blødninger på den første pakken eller noen av de neste. Om jeg hoppet over mensen gikk dette fint og om jeg fikk mensen gikk også dette.

Men jeg mener det var i April da hadde jeg blødning på morningen når jeg våknet. Da hadde jeg hoppet over mensen en del ganger og var inne i uke 2 på det nye brettet. Dette hendte bare den ene gangen så jeg tenkte ikke mer over det. Men etter jeg hadde hatt sex, noen dager etter dette, så var det mye ferskt blod på han, inni meg og litt i sengen. Jeg gikk på do rett etterpå og fikk tørket vekk alt blodet som kom ut også var det ferdig, ikke mer fersk blod....Dette hendte en gang til en annen dag. 

Etter dette fant jeg ut jeg skulle bli flinkere og ha blødning etter hvert brett, men selv om jeg gjør det har jeg noen morningen der det kommer mye ferskt blod, også stopper det ganske fort etter jeg har vært på do.

Det varierer veldig om det kommer en slik blødning under sex eller ikke. Noen ganger kan det bare være litt og nå sist gang kom det en del, igjen...

Jeg vurderer å ta en tur til legen og bytte p-pillemerke, men vet ikke helt hvor flinke fastlegen er til å finne ut av dette probleme. Jeg syns det er vanskelig å forklare og forstår det ikke helt selv, som da gjør det enda vanskeligere...

Takk for svar, jente 21

Anonymkode: 131a4...605

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...