Gå til innhold

Har en alvorlig pf dame etter meg

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hun beskylder meg for ting jeg ikke har gjort og truer med å blande inn politi og komme på døra mi

Tidligere venninne

hun sier jeg har stjelt klær dra henne og prøvd å sparke henne

alt løgn

presser meg for penger pga disse falske beskyldninger

hva er best, bare ignorere eller svare vennlig, men saklig?

Anonymkode: ede04...353

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hun beskylder meg for ting jeg ikke har gjort og truer med å blande inn politi og komme på døra mi

Tidligere venninne

hun sier jeg har stjelt klær dra henne og prøvd å sparke henne

alt løgn

presser meg for penger pga disse falske beskyldninger

hva er best, bare ignorere eller svare vennlig, men saklig?

Viss noe av det hun beskylder deg for er sant så ville jeg ha gjort opp for meg, f.eks gitt tilbake klærne hennes eller sagt unnskyld for at du har sparket henne. Jeg ville altså forklart på en sms at du er lei deg for at ting ble som det ble, men at det nok er best for dere begge at dere ikke har noe mer kontakt. Du forteller henne at du ikke ønsker å ha mer kontakt. Ignorer henne dersom hun prøver å ta kontakt på nytt.

Anonymkode: f3343...5c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elina777
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Viss noe av det hun beskylder deg for er sant så ville jeg ha gjort opp for meg, f.eks gitt tilbake klærne hennes eller sagt unnskyld for at du har sparket henne. Jeg ville altså forklart på en sms at du er lei deg for at ting ble som det ble, men at det nok er best for dere begge at dere ikke har noe mer kontakt. Du forteller henne at du ikke ønsker å ha mer kontakt. Ignorer henne dersom hun prøver å ta kontakt på nytt.

Ingenting er sant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, elina777 skrev:

Ingenting er sant

Ok, svar ærlig at du beklager for at ting ble som det ble, og at det beste for dere begge er å avslutte her og nå. Fortell at du har ikke gjort noe av det hun anklager deg for å ha gjort. Deretter ignorerer du alt hun ellers sier..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, elina777 skrev:

Ingenting er sant

Hvis du faktisk er i stand til å følge opp så gi henne beskjed om at dersom hun fortsetter å plage deg så vil du anmelde henne - og gjør det. Om du ikke klarer det (det skjønner jeg godt) så gjør som anonym over her anbefaler - beklag at ting har blitt som de har blitt, at alt hun beskylder deg for er løgn og deretter ignorer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir så sykt irritert over folk som kaster om seg med personlighetsforstyrrelse når noen gjør ting de ikke forstår. Beklager, den dama høres slitsom ut, men ikke personlighetsforstyrret ut. 

Anonymkode: a5900...1d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blir så sykt irritert over folk som kaster om seg med personlighetsforstyrrelse når noen gjør ting de ikke forstår. Beklager, den dama høres slitsom ut, men ikke personlighetsforstyrret ut. 

Hun sier selv hun har diagnosen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hun sier selv hun har diagnosen

Det er neppe derfor hun er lystløgner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er neppe derfor hun er lystløgner. 

Det kommer an på type pf vel?

Anonymkode: cb797...4e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...