Gå til innhold

Kommer psykologer e.l innom dette forumet i blant?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Njaa.. Nå er det jo julebord-sesong, så da er sikkert en del innom her for å finne underholdning som kan presenteres på julebordet... Mange godbiter å velge blant her... 

Anonymkode: 75c4b...dbd

Ja det er du helt rett i. Noe må jo disse psykologene og legene le av også. De har jo tross alt le-forbud i 8 timer daglig.

Ja mye å le av her inne, jeg ler meg halvt forderva hver eneste dag. Men bare halvt!

Anonymkode: 6e6d4...623

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja det er du helt rett i. Noe må jo disse psykologene og legene le av også. De har jo tross alt le-forbud i 8 timer daglig.

Ja mye å le av her inne, jeg ler meg halvt forderva hver eneste dag. Men bare halvt!

Anonymkode: 6e6d4...623

Det liker vi ikke.

Anonymkode: 03314...b09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest franklyscarlet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja det er du helt rett i. Noe må jo disse psykologene og legene le av også. De har jo tross alt le-forbud i 8 timer daglig.

Ja mye å le av her inne, jeg ler meg halvt forderva hver eneste dag. Men bare halvt!

Anonymkode: 6e6d4...623

Psykologen min ler mye :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, franklyscarlet skrev:

Psykologen min ler mye :) 

Sitter dere å forteller vitser til hverandre i psykologtimen da eller? Eller har du bare et så morsomt liv at han bare er nødt til å le?

Anonymkode: 6e6d4...623

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja det er du helt rett i. Noe må jo disse psykologene og legene le av også. De har jo tross alt le-forbud i 8 timer daglig.

Ja mye å le av her inne, jeg ler meg halvt forderva hver eneste dag. Men bare halvt!

Anonymkode: 6e6d4...623

Leger og psykologer og annet helsepersonell har så absolutt ikke et "latter-forbud" :-)

Et godt samarbeid inkluderer også i blant litt latter.

Anonymkode: 32821...e95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...