Gå til innhold

Oppsøke prostituert?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har masse tankerot om dagen og er redd for at jeg skal gå over streken og å gjøre noe galt. Jeg har aldri hatt sex med en annen person, aldri hatt kjæreste og er over 30.  Jeg er kvinne. I det siste har jeg fått de villeste tanker om at jeg skal gjøre helt sinnsykt gale ting, det plager meg noe så helt jævlig. Kraftige tvangstanker. Ikke hyggelig. Er det sexlysten det er noe galt med? Jeg vet ikke. Så jeg lurer på hvem jeg skal snakke, for dette er ikke noe hyggelig for meg. Men jeg lurer på om jeg derfor bør oppsøke en prostituert, e l? Jeg skriver ikke dette for å trolle, jeg bare lurer. 

Anonymkode: ab899...41b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har masse tankerot om dagen og er redd for at jeg skal gå over streken og å gjøre noe galt. Jeg har aldri hatt sex med en annen person, aldri hatt kjæreste og er over 30.  Jeg er kvinne. I det siste har jeg fått de villeste tanker om at jeg skal gjøre helt sinnsykt gale ting, det plager meg noe så helt jævlig. Kraftige tvangstanker. Ikke hyggelig. Er det sexlysten det er noe galt med? Jeg vet ikke. Så jeg lurer på hvem jeg skal snakke, for dette er ikke noe hyggelig for meg. Men jeg lurer på om jeg derfor bør oppsøke en prostituert, e l? Jeg skriver ikke dette for å trolle, jeg bare lurer. 

Anonymkode: ab899...41b

Om du tenker at dette handler om tvangstanker så oppsøker du fastlegen din.

Anonymkode: 59374...927

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om du tenker at dette handler om tvangstanker så oppsøker du fastlegen din.

Anonymkode: 59374...927

Har allerede gjort det. 

Anonymkode: ab899...41b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har masse tankerot om dagen og er redd for at jeg skal gå over streken og å gjøre noe galt. Jeg har aldri hatt sex med en annen person, aldri hatt kjæreste og er over 30.  Jeg er kvinne. I det siste har jeg fått de villeste tanker om at jeg skal gjøre helt sinnsykt gale ting, det plager meg noe så helt jævlig. Kraftige tvangstanker. Ikke hyggelig. Er det sexlysten det er noe galt med? Jeg vet ikke. Så jeg lurer på hvem jeg skal snakke, for dette er ikke noe hyggelig for meg. Men jeg lurer på om jeg derfor bør oppsøke en prostituert, e l? Jeg skriver ikke dette for å trolle, jeg bare lurer. 

Anonymkode: ab899...41b

Er poenget ditt at du vurderer sex med en prostituert siden du aldri har hatt kjæreste?

Du spør om det er noe galt med sexlysten, men hvorfor lurer du på det? Er den høy eller lav? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår frustrasjonen dersom du ønsker å ha sex, eller har ønsket å ha sex og ikke har hatt det enda med noen. Men kan si deg at du har blitt spart fra kleine situasjoner også. Det er ikke bare rosenrødt med sex. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har masse tankerot om dagen og er redd for at jeg skal gå over streken og å gjøre noe galt. Jeg har aldri hatt sex med en annen person, aldri hatt kjæreste og er over 30.  Jeg er kvinne. I det siste har jeg fått de villeste tanker om at jeg skal gjøre helt sinnsykt gale ting, det plager meg noe så helt jævlig. Kraftige tvangstanker. Ikke hyggelig. Er det sexlysten det er noe galt med? Jeg vet ikke. Så jeg lurer på hvem jeg skal snakke, for dette er ikke noe hyggelig for meg. Men jeg lurer på om jeg derfor bør oppsøke en prostituert, e l? Jeg skriver ikke dette for å trolle, jeg bare lurer. 

Anonymkode: ab899...41b

Ta deg en tur på by'n.

Anonymkode: 3689a...7ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Gargamel skrev:

Er poenget ditt at du vurderer sex med en prostituert siden du aldri har hatt kjæreste?

Du spør om det er noe galt med sexlysten, men hvorfor lurer du på det? Er den høy eller lav? 

Ja. 

Jeg vet ikke. Jeg lurer på om det er derfor alt går i surr for tiden 

Anonymkode: ab899...41b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...