Mari Y Skrevet 24. november 2017 Del Skrevet 24. november 2017 Jeg kverner over en oldtidsby i Iran jeg ikke husker navnet på. Den er fra gamle Persia. Noen som husker? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 25. november 2017 Del Skrevet 25. november 2017 15 timer siden, Mari Y skrev: Jeg kverner over en oldtidsby i Iran jeg ikke husker navnet på. Den er fra gamle Persia. Noen som husker? Susa eller Shushan? Petra ligger i Jordan. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mari Y Skrevet 25. november 2017 Forfatter Del Skrevet 25. november 2017 16 minutter siden, Lillemus skrev: Susa eller Shushan? Petra ligger i Jordan. Nei ikke akkurat. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mari Y Skrevet 2. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2017 Jeg lurer på om den kan hete Persepolis 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.