Gå til innhold

Hvordan forberede seg på stor endring?

Anbefalte innlegg

På 25.12.2017 den 23.19, MxxM skrev:

Det vil endre seg på sikt, det tar bare litt tid å endre slikt :) 

jeg sliter også med den at jeg ikke skjønner hvorfor noen gidder å bruke tid på meg. Har prøvd å jobbe med det i lang tid uten særllg fremgang. 

Jeg har også erfart at jeg skal holde tanker og følelser for meg selv, for jeg fikser ikke å vite at noen kjenner til dem, det har ødelagt veldig mye for meg den siste tiden. Jeg skammer meg betydelig over hvordan jeg er på innsiden og har fått erfare at jeg har god grunn til det. Jeg skal jobbe videre med dette. 

Det er for øvrig gode prognoser for oss som har en slik pf har jeg lest. Så det er håp for oss, vi må bare bruke tida til hjelp og jobbe mye med oss selv :) 

Det høres ut som en vond situasjon. Skammen er uutholdelig noen ganger kjennes det som. Men det burde vel være viktig at man klarer å få relasjoner som er så trygge at det å fortelle litt ikke ødelegger alt og øker trykket. Jeg skjønner godt at det gjør det, men det er jo noe å jobbe mot å klare å stå i en slik relasjon. Jeg vet ikke.

Håpet må vi holde. Får forsøke å le litt av oss selv og tenke at nå er det pfen som snakker 😉

Fortsetter under...

Gjest Maggie55

Forstå at der er ting ingen kan skjerme seg mot og vite at der er ting som aldri skjer igjen. Best har de det tror jeg som " flyter oppå store endringsprosesser" som omstillinger i arbeidslivet kanskje som går til oppsigelsesprosesser. Det gir merker for livet og mindre bra immunforsvar tror jeg. Her ryker mer enn psyken eller hva som er igjen. Best tror jeg de har det som makter å leve i nuet der kun flaks og uflaks slår ut.Hva har man annet enn tiden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...