Gå til innhold

Tro/psykose

Anbefalte innlegg

Gjest elina777
Skrevet

Hvordan skille mellom psykose og tro en har utviklet pga opplevelser under psykose?

Skrevet
1 time siden, elina777 skrev:

Hvordan skille mellom psykose og tro en har utviklet pga opplevelser under psykose?

I psykiatrien blir det jo sett på som psykotisk, selv om mange tror på det. 

Gjest elina777
Skrevet
1 time siden, stjernestøv skrev:

I psykiatrien blir det jo sett på som psykotisk, selv om mange tror på det. 

Jeg tror jeg opplever Guds åpenbaring ang mitt liv og helse da jeg ikke lignet meg i speilet, men som om jeg så ut som en forfedre. Tok meg tilbake til da jeg satt på flyet i 2012 og mottok tegn fra Gud om at jeg ikke må få stor mage. 

Skrevet
17 minutter siden, elina777 skrev:

Jeg tror jeg opplever Guds åpenbaring ang mitt liv og helse da jeg ikke lignet meg i speilet, men som om jeg så ut som en forfedre. Tok meg tilbake til da jeg satt på flyet i 2012 og mottok tegn fra Gud om at jeg ikke må få stor mage. 

Det høres ikke bra ut, har forandret meg i speilet jeg og før. Nå føler jeg at noen stikker meg i hodet med nåler,må støtte meg til veggen noen ganger. Det er jo vondt. 

Gjest elina777
Skrevet
40 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det høres ikke bra ut, har forandret meg i speilet jeg og før. Nå føler jeg at noen stikker meg i hodet med nåler,må støtte meg til veggen noen ganger. Det er jo vondt. 

Jeg føler masse rart med hjernen min!! Men ikke nåler

Skrevet
1 minutt siden, elina777 skrev:

Jeg føler masse rart med hjernen min!! Men ikke nåler

Ja det er mye som skjer i hjernen har jeg merket også. 

Gjest elina777
Skrevet
11 timer siden, stjernestøv skrev:

Ja det er mye som skjer i hjernen har jeg merket også. 

Fikk en valium igår , det hjalp

Skrevet
13 timer siden, elina777 skrev:

Har du god oppfølgning fra dps for tiden? Det høres ut som om du selv er bekymret mht. sykdomsutvikling, og siden du har lang erfaring med din sykdom, så er det all mulig grunn til å ta din bekymring på alvor. 

Skrevet

Hva er årsaken til at man er en " annen" person under psykoseanfall.

Anonymkode: 80617...e81

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...