AnonymBruker Skrevet 26. november 2017 Skrevet 26. november 2017 Noen som har erfaring hvordan det er og slutte med dette? hva kan man forvente seg? Anonymkode: 987e2...0c4 0 Siter
Gjest elina777 Skrevet 26. november 2017 Skrevet 26. november 2017 Gikk bra og raste ned 20 kg! 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. november 2017 Skrevet 26. november 2017 ok går på 50mg bare, tar på kvelden, brukt dette i rundt 3 ukers tid. Men jeg føler dette ikke er medisinen for meg. det jeg merker er: Økt tørst Økt sult Økt sputtproduksjon sover lettere noe dårligere hukommelse tuller med blodsukkeret problemer med vannlating, økt, Sykelig depressiv, nedstemt. noe ufrivillig bevelgelser fingre Kroppen er ikke rolig, men mer urolig, noe jeg trodde at jeg skulle bli roligere på det. noe tegn til utslett Irritabel forbanna Ingen plagsomme ting som skjer når man slutter eller? Anonymkode: 987e2...0c4 0 Siter
stjernestøv Skrevet 26. november 2017 Skrevet 26. november 2017 Nei man kan jo bli søvnløs da.. 0 Siter
Janus30 Skrevet 27. november 2017 Skrevet 27. november 2017 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen som har erfaring hvordan det er og slutte med dette? hva kan man forvente seg? Anonymkode: 987e2...0c4 Hvis du har tatt det for søvnproblemer er det nærliggende å tro at de vil komme tilbake etter seponering. Kanskje litt verre også noen dager. Du bør konsultere deg med din behandler. Det kan hende at han/hun vil anbefale deg å ta halv dose noen dager for å redusere sjansen for ubehag. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.