AnonymBruker Skrevet 30. november 2017 Del Skrevet 30. november 2017 Noen som vet om jeg kan klage en avgjørelse fra fylkesmannen til sivilombudsmannen, eller om jeg må gå til domstolene. Om jeg så må gå til den europeiske menneskerettighetsdomstolen så gjør jeg det, men synes det hadde vært fint å klage først til sivilombudsmannen. Anonymkode: c73a5...df5 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kanuttius Skrevet 1. desember 2017 Del Skrevet 1. desember 2017 Nei si det. Det går du vel vite ved å ta en telefon dit. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 1. desember 2017 Del Skrevet 1. desember 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen som vet om jeg kan klage en avgjørelse fra fylkesmannen til sivilombudsmannen, eller om jeg må gå til domstolene. Om jeg så må gå til den europeiske menneskerettighetsdomstolen så gjør jeg det, men synes det hadde vært fint å klage først til sivilombudsmannen. Anonymkode: c73a5...df5 https://www.sivilombudsmannen.no/klage/for-du-klager/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2017 Del Skrevet 1. desember 2017 Tror sivilombudsmann og så domstolene. Men jeg tror det er så mange formkrav til brev og bevisførsel at man bare trenger advokathjelp. Jeg forhørte meg hos en advokat og han skulle ha fremten tusen kroner bare for å sette seg inni saken så langt. Da kan man tenke seg videre og det er så få av menigmann i gata som faktisk får medhold til slutt og etter kanskje ha brukt mye ressurser og måttet kanskje forsømme andre familiemedlemmer. Man glemmer lett at rettsvern og at tingene koster også for "menigmann i gata". Anonymkode: ee7a4...180 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 1. desember 2017 Del Skrevet 1. desember 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Tror sivilombudsmann og så domstolene. Men jeg tror det er så mange formkrav til brev og bevisførsel at man bare trenger advokathjelp. Jeg forhørte meg hos en advokat og han skulle ha fremten tusen kroner bare for å sette seg inni saken så langt. Da kan man tenke seg videre og det er så få av menigmann i gata som faktisk får medhold til slutt og etter kanskje ha brukt mye ressurser og måttet kanskje forsømme andre familiemedlemmer. Man glemmer lett at rettsvern og at tingene koster også for "menigmann i gata". Anonymkode: ee7a4...180 Man trenger ikke benytte advokat for å fremme en sak for sivilombudsmannen. De har laget et skjema og beskriver nøye hva man må gjøre på sin nettside. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.