AnonymBruker Skrevet 6. desember 2017 Skrevet 6. desember 2017 Hva med de som ikke er på nett? https://goo.gl/nBr5En Tiden med levering av post fem dager i uken nærmer seg slutten. – Jeg tror det kan komme til å ende med at posten bringes ut ukentlig. En mellomløsning på veien dit vil naturlig være postgang annenhver dag, sier konsernsjef Tone Wille i Posten. – Uansett hvordan dette ender, blir det vanskelig å forsvare postombæring fem dager i uka særlig lenge. Dersom politikerne ønsker hyppigere postgang enn det som kan forsvares i markedet, må staten betale for det, mener konsernsjefen. Mellomløsningen med postgang annenhver dag, bortsett fra i helgene, betyr levering mandag, onsdag og fredag den ene uken, tirsdag og torsdag den neste. Posten har lagt fram sine synspunkter på dette for Samferdselsdepartementet. Anonymkode: 4c955...a82 0 Siter
Gjest Xtra Skrevet 6. desember 2017 Skrevet 6. desember 2017 Jeg synes det virker som ressurssløsing med postombæring hver dag. En mellomløsning kunne kanskje bære to ganger i uken. Det er vel lite papirpost som haster mer enn dét. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2017 Skrevet 7. desember 2017 Det er trist. Alt er langtfra lett selv i dag. Anonymkode: d389f...abe 0 Siter
morsan Skrevet 7. desember 2017 Skrevet 7. desember 2017 18 timer siden, Xtra skrev: Jeg synes det virker som ressurssløsing med postombæring hver dag. En mellomløsning kunne kanskje bære to ganger i uken. Det er vel lite papirpost som haster mer enn dét. Enig. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2017 Skrevet 7. desember 2017 Det er bra. Målet bør være at postlevering blir helt avviklet og at alt går via nett. Post=papirbrev og reklame=forrurensing Anonymkode: ecdaa...935 0 Siter
Worrisome Plenty Skrevet 7. desember 2017 Skrevet 7. desember 2017 Det må jo komme. Blir ikke mye post på meg lengre. Bare hentelapper og Pondus/lunch blader og ett og annet brev. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.