Gå til innhold

Kropp og sex...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er singel, og har ikke hatt sex på lang tid nå. Men etter at jeg fikk barn i ung alder så forandret kroppen min seg til å ikke bli så fast som den var. Puppene var slappere...Jeg har fått høre at jeg har en fin fast rompe alltid,.. og den ble faktisk finere etter at jeg fikk barn. Men jeg har komplekser med kroppen min. Tenker at hvis jeg noengang skal ha sex igjen.. så vil jeg være redd for at han ikke liker den. 

Hvordan er det med dere? Føler dere på samme følelse? Tenker dere på om dere har bra nok kropp når dere har sex? 

Anonymkode: e4aab...f80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er singel, og har ikke hatt sex på lang tid nå. Men etter at jeg fikk barn i ung alder så forandret kroppen min seg til å ikke bli så fast som den var. Puppene var slappere...Jeg har fått høre at jeg har en fin fast rompe alltid,.. og den ble faktisk finere etter at jeg fikk barn. Men jeg har komplekser med kroppen min. Tenker at hvis jeg noengang skal ha sex igjen.. så vil jeg være redd for at han ikke liker den. 

Hvordan er det med dere? Føler dere på samme følelse? Tenker dere på om dere har bra nok kropp når dere har sex? 

Anonymkode: e4aab...f80

Det er klart tankene var der da jeg var singel og jeg regner med at han jeg ble i lag med også tenkte det om seg selv. Jeg bestemte meg for å drite i det, la det stå til og nyte sexen og det har fungert - for å si det sånn! :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barn eller ikke, kroppen begynner dessverre forfallet allerede tidlig i tyveårene. Jeg har ikke samme kroppen som da jeg var 20, i hvert fall, langt der i fra. Da var jeg smal om livet og generelt slank. Men det rare er at jeg nok var mer misfornøyd med kroppen min da enn jeg er nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes faktisk lubne ekte damer med eller uten hengepupper, er mye mer sexy enn silikonbærter i 20 åra som ser ut til å trene  fler ganger i uken...

Anonymkode: 0ae8f...2b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes faktisk lubne ekte damer med eller uten hengepupper, er mye mer sexy enn silikonbærter i 20 åra som ser ut til å trene  fler ganger i uken...

Anonymkode: 0ae8f...2b7

Er det ikke sånn at den beste dama faktisk er den du får kose og leke med? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Xtra skrev:

Barn eller ikke, kroppen begynner dessverre forfallet allerede tidlig i tyveårene. Jeg har ikke samme kroppen som da jeg var 20, i hvert fall, langt der i fra. Da var jeg smal om livet og generelt slank. Men det rare er at jeg nok var mer misfornøyd med kroppen min da enn jeg er nå.

Ingen mennesker ser helt perfekte ut uansett. 

Jeg oppdaget at det er ikke kroppen jeg faller for i seg selv. Det er personligheten som jeg tror står bak, og sjarmen. Kanskje de rette menn føler det på samme måte som meg der. 

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes faktisk lubne ekte damer med eller uten hengepupper, er mye mer sexy enn silikonbærter i 20 åra som ser ut til å trene  fler ganger i uken...

Anonymkode: 0ae8f...2b7

Tror det er en smakssans. Men jeg mener at enhver kropp kan ha sin sjarm på ulike måter. Og har man en fin og herlig personlighet så er det den som gjør en person sexy. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Mina1 skrev:

Jeg oppdaget at det er ikke kroppen jeg faller for i seg selv. Det er personligheten som jeg tror står bak, og sjarmen. 

Høres i og for seg bra ut, men ganske ulikt hva du har referert fra dine siste forhold. Håper det er praksis og ikke bare teori 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Xtra skrev:

Høres i og for seg bra ut, men ganske ulikt hva du har referert fra dine siste forhold. Håper det er praksis og ikke bare teori 😉

Jeg fallt for det jeg håpet at jeg trodde han var i mitt siste forhold. Det var ikke det sexuelle jeg fallt for i starten... Overhodet ikke. Men det var det jeg ønsket å tro at han var. :) . Men han var ikke den jeg ønsket å tro at han var tydeligvis. Jeg levde meg inn i en egen falsk illusjon på en måte... 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Lillemus skrev:

Er det ikke sånn at den beste dama faktisk er den du får kose og leke med? :) 

Jepp :)

Anonymkode: 0ae8f...2b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...